جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمیری

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: هنر، مهم‌ترین ابزار زیبا سازی و صیقل بخشی ارائه فعالیت‌های فرهنگی است ولی کمترین توجه به آن شده است که این مسئله وضعیت فرهنگی در استان را نگران می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت حضور کاروان هنری «روایت حبیب» و «روایت فرهنگی هنری قهرمان»، گفت: محور مقاومت تنها به تاریخ ختم نمی‌شود و موضوعی است که از گذشته با همه پیشینه درخشان در طولانی مدت در استان بوشهر تا کنون با ایستادگی، مجاهدت، ایثار تبلور و مجسم است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی مجموعه حوزه هنری استان بوشهر را مجموعه‌ای مؤثر و کار آمد دانست و خاطرنشان کرد: این اداره با این کارآمدی در جامعه مشغول فعالیت است و با حضور کارکنان باسابقه، توانمند و متخصص اقدامات چشمگیری انجام داده است.

وی ضمن ابراز تأسف در رابطه با کم توجهی به فرهنگ در جامعه، خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، فرهنگ اکسیژن برای جامعه است.

جمیری در بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: هنر، مهم‌ترین ابزار زیبا سازی و صیقل بخشی ارائه فعالیت‌های فرهنگی است ولی کمترین توجه به آن شده است که این مسئله وضعیت فرهنگی در استان را نگران می‌کند.

وی بیان کرد: این جلسه برای ما یک بیدار باش بود که بایستی به موضوع فرهنگ به ویژه در استان بوشهر در هر جهت با وجود پیشینه و زمینه منحصر به فردی که دارد به این مقوله بیشتر توجه شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha