سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1003150
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
حجت الاسلام والمسلمین اختری

حوزه/ رئیس کمیته حمایت از فلسطین گفت: وظیفه ما ایستادن در کنار فلسطینیان و غزه است و باید تلاش کنیم تا مظلومیت این مردم را منعکس کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری در همایش بین المللی روز غزه در مشهد با بیان اینکه وظیفه ما ایستادن در کنار فلسطینیان و غزه است و باید تلاش کنیم تا مظلومیت این مردم را منعکس کنیم، از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های جهان اسلام خواست که تلاش کنند تا سلطه امپریالیسم رسانه‌ای مستکبران دنیا در این مورد از بین برود.

رئیس کمیته حمایت از فلسطین با تاکید بر اینکه باید غزه را زنده نگه داریم، اظهار کرد: فشار بر مردم فلسطین از سوی آمریکا حمایت از آنان را استوارتر خواهد کرد و صهیونیست بداند که همه مردم آزاده دنیا در کنار مردم فلسطین هستند و هر چه بگذر امنیت، سیاست و اقتصاد رژیم اشغالگر قدس بدتر می‌شود.

وی افزود: امروز طرفداران مردم فلسطین بیشتر می‌شوند و بسیاری از شخصیت‌ها حاکمان این کشورها را به خاطر حمایت از رژیم اشغالگر قدس مواخذه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اختری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی که بر اثر مقاومت بوده است، گفت: ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ حرکتی در ایران اوج گرفت و انقلابی که از سال ۴۰ شروع شده بوده، گسترش یافت و در بهمن به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه استقامتی که ملت ایران از خود نشان دادند، پیروزی‌هایی را آفرید و تا امروز، اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با پیشرفت، عظمت، پیروزی و عزت پیش می‌رود، گفت: این امر یکی از آثاری است که خدا در این مقاومت به ما نشان داد.

وی ادامه داد: پیروزی در جنگ تحمیلی معجزه آسا بود و ملت غیور ایران با کمترین امکانات خدا عظمت و پیروزی را به آنها عنایت کرد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) همچنین با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامی و حزب الله در لبنان، اظهار کرد: آنقدر این پیروزی عظیم بود که همه آنانی که می‌گفتند اسرائیل قدرت شکست ناپذیر است، دیدند که ذلیل شد و امروز درمانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران مسئله فلسطین را مانند مسائل داخلی خودش نگریست و همه سختی‌ها را نظام و ملت ایران تحمل کرد و امروز فلسطین را موفق می‌بینیم، ابراز کرد: مردم فلسطین با حمایت نظام جمهوری اسلامی، با موشک در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستاده و معجزه می‌آفرینند.

حجت الاسلام و المسلمین اختری با اشاره به احترام ملت ایران به روز غزه و همه خانواده‌های فلسطینی که در میدان‌های نبرد ایستادگی می‌کنند، هر کدام از شهدای ایشان را موجب چندین برابر شدن حرکت مقاومت خواند.

این همایش در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی با سخنرانی تعدادی از صاحب نظران و فعالان موضوع فلسطین از کشورهای اسلامی، برگزار شد.

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha