پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادی زاده بازدید از سیل زده های میناب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اقدامات لازم برای لایروبی رودخانه‌های میناب انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در بازدید از مناطق سیل زده استان هرمزگان اظهار کرد: آنچه که امروز بنده در جمع مسئولین و مردم عزیز در شهرستان میناب شاهد آن بودم روحیه همدلی و وفاق و حضور به موقع در صحنه بود.

وی با ذکر این نکته که روز به روز روحیه همدلی و همراهی مردم در حوادث غیرمترقبه بیشتر می‌شود، تصریح کرد: خداوند را شاکریم با این نگرانی‌هایی که اول سیل و بارندگی مادر شهر میناب داشتیم با حضور به موقع گروه‌های جهادی، قرارگاه مدینه منوره، مسئولین، فرماندار، استاندار و همکاری خوب مردم مدیریت شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: تخلیه کردن ۳ یا ۴ روستا همزمان در یک شرایط بحرانی کار راحتی نیست آن هم در این شرایط ممکن است به مشکلات افزوده شود که با همراهی و همدلی مردم و مسئولین این اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که منتها ما همیشه معتقدیم که در حوادث اضطراری ۲ مرحله داریم، اظهار کرد: یک مرحله آغاز بحران است که اتفاق می‌افتد که الحمدالله به خوبی مدیریت شد و مردم هم رضایت داشتند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر یک مرحله دیگر داریم توقعات و انتظارات مردم عزیز این است با توجه به اشرافی که از قدمت حوادث غیرمترقبه خصوصاً سیل در شهر میناب از گذشته هم دارند. انتظار مردم این است یک کار اساسی صورت بگیرد که قطعاً باید تدابیری اتخاذ شود که این مرحله به خوبی اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: امیدوار هستیم که این کار اساسی یعنی لایروبی رودخانه‌های میناب به خوبی انجام بگیرد تا در سال‌های آینده با همچنین حوادثی دوباره مواجه نباشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که مردم عزیز باید همراهی کنند چون این کار لایروبی کار زمان‌بری است و بالاخره مردم باید فرصت به مسئولین بدهند تا این کار صورت بگیرد، گفت: همه دست به دست هم دهند که امسال را مدیریت کنیم و به فضل الهی از این مرحله بحرانی و بارندگی‌های پیش رو عبور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha