جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعیدی

حجت الاسلام سعیدی، تکلیف زنان و دختران و بانوان را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: امر به معروفی که مربوط به حجاب و عفاف و زنان جامعه انجام می‌شود با تاسی از الگوی رفتاری حضرت زهرا (س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (سرا را تبریک گفت و به نقش مهم بانوان در جامعه پرداخت و اظهار داشت: ترویج معارف دینی و حفظ ارزش‌ها از مهمترین نقش بانوان در تشکیل جامعه اسلامی است.

امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه بانوان ما از زندگی سراسر نور زنان اهل‌بیت خصوصاً حضرت زهرا (س) الگوگیری کنند گفت: بانوان تأثیرگذاری خود را برای حفظ ارزش‌ها و خون شهدا و آرمان‌های امام و پیاده کردن منویات رهبر انقلاب بیش از پیش به کار گیرند؛ حضرت زهرا (س) نه تنها در حق فرزندانش بلکه در حق پیامبر آن چنان این فریضه را ادا کرد که ایشان به وی لقب ام‌ابیها دادند.

حجت الاسلام سعیدی، تکلیف زنان و دختران و بانوان را بسیار سنگین عنوان کرد و افزود: امر به معروفی که مربوط به حجاب و عفاف و زنان جامعه انجام می‌شود با تاسی از الگوی رفتاری حضرت زهرا (س) است.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به روسیه، گفت: این سفر ادامه مسیر همکاری‌هایی بوده و هست که از قبل داشته‌ایم اما توسعه مضاعفی پیدا خواهد کرد و این هم نوعی پیگیری مسائلی است که به اقتصاد مقاومتی برمی‌گردد؛ اقتصاد مقاومتی در فرمایش مقام معظم رهبری به این معنا است که ضمن حمایت از تولید داخلی و از بین بردن موانع و تلاش برای تولید بیشتر و تسهیل افزایش تولید، یک سری راهکارهایی که نیاز است با خارج از کشور و کشورهایی که متقابلاً همکاری می‌کنند، داشته باشیم.

حجت الاسلام سعیدی به اشاره به شیطنت عده‌ای در فضای مجازی، بیان کرد: متأسفانه عده‌ای غرب زده اگر بحث قرارداد با چین می‌شود حمله می‌کنند که کشور فروخته شد و ذهن و اذهان عمومی را مخدوش می‌کنند، باز مسئله سفر رئیس جمهور کشورمان به روسیه مطرح می‌شود می‌گویند به شعار نه غربی نه شرقی توجه نشده است، اینها شیطنت است و مردم و امت شهیدپرور ما خوب می‌دانند این رایزنی‌ها و پیگیری‌ها جز برای رفاه حال مردم و گشایش اوضاع اقتصادی و مبارزه با تحریم‌ها نیست.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha