پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سواد رسانه

حوزه/دوره مقدماتی سواد رسانه ویژه طلاب و روحانیون استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، در جلسه‌ای به صورت مجازی در روز یکم بهمن ۱۴۰۰ با حضور رئیس مرکز خدمات، معاون تبلیغ و مسئول آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی برگزار شد، دوره مقدماتی سواد رسانه رسماً آغاز شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان در ابتدای این جلسه گفت: برگزاری این دوره از جهات بسیار، دارای اهمیت است، چرا که در این سال‌ها شاهد این مطلب بوده ایم که فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که با هدف ترویج سبک زندگی غربی ساخته شده، باعث خدشه دار شدن فرهنگ عمومی جامعه شده است.

حجت الاسلام عدالت ادامه داد: سواد رسانه یعنی به انتها رسیدن، قدرت شناخت ترکیب‌ها، تشخیص مزایا و معایب محتوای رسانه و به همین جهت بر تمامی افراد لازم است که در حد توان خویش بر رسانه تسلط پیدا کنند.

مسئول آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه استان در بخش دیگری از این جلسه به اهداف تشکیل این مرکز اشاره کرد و گفت: آموزش‌های کاربردی و مهارتی زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، فعالیت‌های خود را با هدف توانمند سازی و آموزش مهارت‌های مورد نیاز طلاب و خانواده‌های آنان، به پیش می‌برد.

حجت الاسلام زمانی، دوره‌های برگزار شده را موفق دانست و تصریح کرد: در این مدت، موفق به برگزاری بیش از ۱۰ دوره با استفاده از اساتید مجرب شده ایم که علاوه بر استقبال خوبِ طلاب و روحانیون استان، خروجی‌های مطلوبی را نیز به همراه داشته است که طبق رویکرد آموزش‌های مهارتی و کاربردی استان، از تواناییِ نفرات برتر این دوره‌ها برای تدریس دوره‌های آتی، استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha