جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار عبادی زاده با اعضای ستاد نماز جمعه بندرعباس

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مسجد جامع بندرعباس به عنوان محور فعالیت‌های دینی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در نشست ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: تلاش شما برای فرهنگ‌سازی امر نماز ستونی و قابل تقدیر است چراکه بسترهای حضور افراد برای نماز فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه هر قدمی در جهت فرهنگ‌سازی بحث نماز و تحقق اقامه نماز برداریم قابل تقدیر است، عنوان کرد: افرادی که در قرآن کریم به آن‌ها اوصاف مؤمنین داده می‌شود دارای پیوست نماز هستند و به آن به عنوان یک موضوع اصلی نگاه می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به این نکته که اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه و افرادی که با آن همکاری می‌کنند، سهم بالایی در اقامه نماز و ثواب حاصل از آن دارند، تصریح کرد: تلاش‌ها و زحمات شما را خداوند متعال با فضل و کرم پاسخ خواهد داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که شما همه از فرهیختگان هستید، ابراز داشت: در هر شهری مؤمنان یک پایگاه برجسته‌ای در کنار تمام اماکن مقدس و مذهبی داشته باشند تا بتواند نقش محور را در اجتماعات ایفا کند.

وی با ذکر این نکته که در مناسبت‌های مختلف، اماکن مختلف دینی و فرهنگی برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند، ادامه داد: باید بتوان برنامه‌های برخی از مناسبت‌های مهم را در مسجد جامع برگزار کنیم که خوشبختانه تا کنون با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: در تلاش هستیم که اگر بتوان، دعای کمیل را در این پایگاه عظیم با حضور شخصیت‌های مطرح در سطح کشور و استان هرمزگان برگزار کنیم و امیدوارم دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیما نیز حضور فعالی داشته باشند. تا ان‌شاءالله نوید بخش این باشد که آرام آرام عطر دل انگیز معنویت در سطح شهر گسترش بیشتری پیدا کند و این موضوع به سطح شهرستان‌های هرمزگان تسری پیدا کند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر در شهر بندرعباس که مرکز استان هرمزگان است اقدامات و برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم می‌توانیم الگوی خوبی برای شهرستان‌های دیگر هم باشیم که امیدوارم به این موضوع نیز توجه و تاکید ویژه‌ای شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha