دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، فرصتی برای ارج نهادن جایگاه زنان است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: سالروز ولادت با سعادت بهانه خلقت، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت سالروز تولد فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) فرصتی برای ارج نهادن به نقش و جایگاه زن در جامعه می‌باشد، امری که در دنیای غرب وجود خارجی ندارد و زن صرفاً ابزاری برای تبلیغات و سو استفاده‌های متفاوت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر را محضر تمامی بانوان ایران اسلامی علی الخصوص زنان و مادران استان همدان تبریک و تهنیت گفت و آورده است:

۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت بهانه خلقت، حضرت فاطمه زهرا (س) وروز زن و گرامیداشت سالروز تولد فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) فرصتی برای ارج نهادن به نقش و جایگاه زن در جامعه می‌باشد، امری که در دنیای غرب وجود خارجی ندارد و زن صرفاً ابزاری برای تبلیغات و سو استفاده‌های متفاوت می‌باشد.

حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه‌ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می‌ستاند.

اینجانب به نمایندگی از حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان، ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک، به همه مسلمانان، خاصه بانوان، زنان و مادران شایسته استان همدان، از خداوند متعال مسئلت دارم تا توفیق الگوگیری از این بانوی سرمشق حضرت صدیقه طاهره (س) را شامل حال ما بفرماید. ان شاء الله تعالی

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha