پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1003895
۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
مراسم رونمایی از درگاه فاطمی سایت ویکی پاسخ

حوزه/ معاون ویکی پاسخ در مراسم رونمایی از درگاه فاطمی این دانشنامه اینترنتی گفت: در سایت ویکی پاسخ درگاه‌های مختلفی با موضوعات خاص راه اندازی شده است؛ درگاه امام حسین( ع)، درگاه کرونا، درگاه غدیر و به تازگی درگاه فاطمی نمونه‌هایی از این درگاه‌های تخصصی می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید هادی رضوانی معاون ویکی پاسخ در آئین رونمایی از درگاه تخصصی پاسخ به سوالات و شبهات پیرامون «حضرت فاطمه علیهاالسلام، زن و خانواده» دانشنامه اینترنتی ویکی پاسخ که با حضور حجت الاسلام والمسلمین لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین و در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه برگزار شد گفت: از مهر سال ۹۹ سایت ویکی پاسخ راه اندازی شده است؛ سعی ما بر نمایش محصولات و محتوای تولیدی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه بوده است.

وی، افزود: برای بهتر دیده شدن مطالب سایت بخش‌هایی همچون سوالات برگزیده، جدیدترین سوالات و سوالات مناسبتی را در ویکی پاسخ طراحی کرده‌ایم.

رضوانی، خاطرنشان کرد: در سایت ویکی پاسخ درگاه‌های مختلفی با موضوعات خاص راه اندازی شده است؛ درگاه امام حسین (ع)، درگاه کرونا، درگاه غدیر و به تازگی درگاه فاطمی نمونه‌هایی از این درگاه‌های تخصصی می‌باشند.

وی، تسهیل دسترسی مخاطبین به پاسخ‌های شبهات را از فواید این درگاه‌ها دانست و گفت: فعالیت بین المللی ویکی پاسخ در آینده نه چندان دور تا ۶ زبان زنده دنیا ارتقا خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha