سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بالصور/ اجتماع أعضاء أمانة المؤتمر العلمي لأمناء الرسل مع آية الله الأعرافي بقم المقدسة

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه، آیت الله خرسان را شخصیتی شناخته شده در میان اهل پژوهش دانست و گفت: باید خروجی‌های کنگره امناء الرسل در مورد گرامیداشت این عالم دینی اعم از کتاب‌ها، مقالات، مصاحبه‌ها و مستندهای تولید شده در حوزه‌ها و مراکز دینی مختلف جریان پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره علمی امنا الرسل که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت سالروز تولد حضرت امام خمینی رحمة الله علیه، گفت: گرامیداشت آیت الله خرسان که یک شخصیت بزرگ علمی است، می‌تواند حلقه وصلی بین حوزه‌های قم و نجف باشد.

وی افزود: در این روزها مرکز مدیریت حوزه، در حال پیگیری امور مربوط به گرامیداشت آیت الله حائری و صدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم می‌باشد.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: تجربه گرامیداشت آیت الله خرسان در قالب دبیرخانه‌ای مشترک بین کنگره امنا الرسل و دبیرخانه گرامیداشت صدمین سالگرد احیای حوزه علمیه قم مورد بحث و در دستور کار قرار گیرد.

وی آیت الله خرسان را شخصیتی شناخته شده در میان اهل پژوهش دانست و گفت: باید خروجی‌های کنگره امنا الرسل در مورد گرامیداشت این عالم دینی اعم از کتاب‌ها، مقالات، مصاحبه‌ها و مستندهای تولید شده در حوزه‌ها و مراکز دینی مختلف جریان پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha