جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یمن

حوزه/ گروه های مخالف رژیم آل خلیفه طی بیانیه ای مشترک، جنایت های زشت و ننگین اخیر ائتلاف سعودی-آمریکایی و صهیونیستی علیه ملت یمن عزیز و بزرگوار را محکوم کردند.

گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، در پی جنایات اخیر ائتلاف سعودی-آمریکایی و صهیونیستی علیه غیر نظامیان یمنی آزادگان جهان در فضای مجازی و یا با برگزاری راهپیمایی هایی در بحرین و غزه و مناطق دیگر این جنایت را محکوم و خواهان توقف حملات ائتلاف سعودی شدند.

در همین راستا نیروهای مخالف رژیم آل خلیفه بیانیه ای مشترک در محکومیت جنایات وحشتناک و ددمنشانه گروه های شرور ائتلاف سعودی صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ (سورة الروم ۴۷)

نیروهای معارضی که این بیانیه را امضا کرده اند، قتل عام شنیعی که توسط نیروهای به اصطلاح ائتلاف عربی به رهبری ایالات متحده آمریکا علیه غیرنظامیان در یمن مرتکب شدند و صدها شهید و مجروح برجای گذاشت، را به شدت محکوم می کنند.

اجرای عملیات وحشیانه اخیر و تشدید اعمال جنون آمیز علیه یمنی ها ازسوی ائتلاف شیطانی سعودی و اماراتی که جنایات وحشیانه خود را علیه بشریت در یمن با پوشش و حمایت مستقیم آمریکایی-صهیونیستی مرتکب می شوند، لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی است زیرا که این جنایت با ساده ترین ارزش ها و اصول اخلاقی و انسانی در تضاد است.

همچنین معارضان بحرینی سکوت شرم آور و مشکوک جامعه جهانی در برابر این کشتارهای شنیع را که در مقابل چشمان جهانیان انجام می شود، را محکوم می کند.

نیروهای سیاسی مخالف بحرینی از تمام انسان های شریف و آزادگان جهان می خواهند که با تلاش های جدی و مسئولانه خواهان توقف فوری تجاوز به یمن و اِعمال هر گونه فشار برای محکومیت این عملیات جنایتکارانه ننگین شوند. همچنین بایستی به دلیل ارتکاب فجیع ترین جنایات و کشتارها در حق مردم مظلوم یمن همگان خواستار محاکمه رهبران ائتلاف سعودی و اماراتی و حامیان آنها از شیطان بزرگ، ایالات متحده آمریکا گرفته تا صهیونیست ها به عنوان جنایتکاران جنگی و نسل کشی وحشیانه بشریت شوند. مردم یمن، زنان و کودکان بی گناه در مناطق مسکونی هدف حملات تهاجمی تجاوزکاران قرار می گیرند.

همچنین بر همبستگی کامل خود با مردم مظلوم یمن تاکید و حمایت و پشتیبانی خود را از تمامی گزینه هایی که برادران در یمن عزیز در مقابله با آن تجاوزات وحشیانه در دفاع از خاک، ناموس، عزت و حاکمیت به کار می گیرند، اعلام می کنیم.

از خداوند متعال برای شهدای این حمله وحشیانه، ظالمانه و ناعادلانه علیه مردم عزیز یمن رحمت و رضوان الهی و برای مجروحان و زخمی ها شفای عاجل خواستاریم و انشاء الله خداوند مجاهدان و آزادیخواهان شریف و مبارزین را در این جنگ و تجاوز ظالمانه یاری کند و منافقان را ذلیل و مزدوران شرور را شکست دهد " إنه ولی قدیر".

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ ۚ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ سورة إبراهیم (۴۲)

شایان ذکر است، جریان الوفاء الاسلامی، جمعیت العمل الاسلامی، حنبش خلاص و جریان العمل الاسلامی از جمله گروه های معارضی هستند که این بیانیه مشترک را صادر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha