شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آل سعود

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی جنایت رژیم سعودی در اعدام شهیدان «حسن المحیشی»، «زکریا المحیشی» و «فاضل النصیف» را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای جنایت رژیم سعودی در اعدام شهیدان «حسن المحیشی»، «زکریا المحیشی» و «فاضل النصیف» را محکوم کرد.

این جریان در این بیانیه‌ بر وحدت آرمان، موضع و سرنوشت مشترک و همبستگی کامل خود با تمامی زندانیان عقیدتی در زندان‌های عربستان و افتخار به صبر آنان در برابر جلاد سعودی تأکید کرد.

جریان الوفاء گفت: انتظار نمی رود رژیم جنایتکار سعودی پس از شکست پروژه نقض حریم کشورها، دامن زدن به فرقه گرایی و غوطه ور شدن درخون انسان های بی گناه در مردم عراق، یمن، سوریه، بحرین و سایر کشورهای عربی و اسلامی در خدمت دشمن صهیونیستی، دست از خونریزی بردارد و اینکه رژیم سعودی هزینه این بی عدالتی ها را خواهد پرداخت.

الوفاء الاسلامی از تمامی نیروهای زنده و فعال خواست تا از حالت سکوت خارج شده و برای توقف این جنایات اقدام فوری و جدی داشته باشند و علمای بزرگوار را به موضع گیری و سخنرانی در حمایت از مظلومان و توقف ظلم و ستم و خونریزی دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha