جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ ششمین همایش تجلیل از بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیزاده گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با اینکه ۱۸ سال بیشتر عمر نکرد، اما پس از ۱۴۰۰ سال همچنان نور وجودش در عالم می تابد؛ این همان خیر کثیری است که خداوند در سوره کوثر به آن اشاره می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده مشاور مدیر حوزه و مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، امروز در ششمین همایش تجلیل از بازنشستگان این مرکز که در تالار الهادی قم برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان این همایش گفت: باید از تجارب ارزشمند پیشکسوتان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در برنامه ریزی های این مرکز استفاده شود.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام، افزود: ذریه زهرای مرضیه سلام الله علیها شرق و غرب عالم را گرفته است؛ این فقط یکی از برکات وجود این بانوی معصوم می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) با اینکه ۱۸ سال بیشتر عمر نکرد، اما پس از ۱۴۰۰ سال همچنان نور وجودش در عالم می تابد؛ این همان خیر کثیری است که خداوند در سوره کوثر به آن اشاره می‌کند.

وی پیروزی مجاهدان اسلام در مقابله با جبهه کفر و شرک را حتمی دانست و گفت: این وعده الهی است که زمین به بندگان صالح خدا خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha