دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در سطح کشور، گفت: نسبت به وجود این مساله واقف هستیم اما باید نسبت به حل مشکلات اولویت بندی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در نشستی با رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات بخش چغادک، اظهار داشت: چغادک طی سال‌های گذشته به لحاظ امکانات محروم واقع شده و نیازمند توجه بیشتری است.

وی با اشاره به وجود مشکلات مالی در سطح کشور گفت: نسبت به وجود این مساله واقف هستیم اما باید نسبت به حل مشکلات اولویت بندی شود؛ فاضلاب چغادک مهمترین دغدغه مردم است که از قبل آن مریضی‌ها و مشکلات مختلفی ایجاد شده و برای انجام آن هزینه بالایی لازم است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر موضوع مخابرات و مساله خطوط ارتباطی در چغادک را از دیگر مسائل از شهر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مخابرات در چغادک با یک نفر اداره می‌شود و لازم است این بخش به لحاظ نیروی انسانی تأمین شود چراکه یک نفر جوابگوی رسیدگی به مشکلات نیست.

حجت الاسلام خدری، موضوع کیفیت پایین نان در چغادک، موضوع سندهای قول نامه‌ای، نگرانی مردم از آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، پایش تصویری و سه راهی چغادک را از دیگر مشکلات مهم این شهر عنوان کرد.

صالح رحیمی، فرماندار شهرستان بوشهر نیز در این دیدار از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت رفع مشکلات و اقدامات بعدی، خواستار پیگیری مجدانه برای رفع موضوعات مطرح شده در مدت زمان کوتاه شد.

وی با اشاره به وضعیت بخش چغادک مطالبی در خصوص جغرافیای منطقه، پایداری و انسجام مردم نسبت به نظام و انقلاب، وجود امکانات موجود و در دسترس، وضعیت امنیت و آرامش حاکم در بخش چغادک، ساختار و وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، برنامه‌های توسعه‌بخش در حوزه‌های دیگر و وجود نیروهای انسانی بالقوه مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha