جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1004529
۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
اردبیل

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از برپایی نمایشگاه حوزه علمیه خواهران با موضوع «شکوه مادری» به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر خبر داد.

خانم افسانه جهانی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ، اظهار داشت: جشن بزرگ گرامیداشت مقام مادر و روز زن امسال برای نخستین بار با همکاری دستگاه‌های اجرایی به صورت متمرکز در محل مصلای شهرستان اردبیل برگزار شد که مجموعه حوزه علمیه خواهران یکی از این نهادها بود.

وی افزود: این جشن با هدف تبیین شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها و اهمیت نقش بانوان در ترویج سبک زندگی فاطمی برگزار شد و تصمیم دستگاه‌های اجرایی بر ارتقای کیفیت و محتوای این برنامه‌هاست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل اظهار کرد: در حاشیه این جشن ویژه عموم بانوان، حوزه علمیه خواهران نمایشگاهی با عنوان شکوه مادری و نمایش حضور بانوان در عرصه‌های مختلف را برپا کرد.

جهانی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه تحصیل و اشتغال برای بانوان فراهم شده است و تحصیل و فعالیت‌های اجتماعی بانوان در صورتی ارزشمند است که به رسالت اصلی بانوان یعنی همسری و مادری لطمه‌ای وارد نشود.

وی ادامه داد: استقبال خوبی از نمایشگاه حوزه علمیه خواهران صورت گرفت و بانوان طلبه مستقر در نمایشگاه به نفع شایسته به تبیین فعالیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha