چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری آئین مذهبی و سنت اعتکاف در شهرستان و مناطق کم‌تر برخوردار حمایت می‌کند تا این آئین با قوت در تمام شهرهای کشور برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در نشست هم اندیشی مدیران مردمی اعتکاف سراسر کشور که در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار شد، گفت: ستاد مرکزی اعتکاف در توسعه کمی و کیفی این سنت مذهبی طی سال‌های اخیر تأثیرات مثبت زیادی برجای گذاشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تلاش سازمان تبلیغات بر این است که اعتکاف رجبیه و رمضانیه با شکوه و کیفیت بالاتری در سطح کشور برگزار شود.

وی بیان داشت: باید دانش فنی و تجربه چهار دهه اخیر کشور در برگزاری آئین مذهبی و سنت دینی اعتکاف را به نحو شایسته کاربردی کرده و استفاده عملیاتی از آن شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: دفاتر هنری سازمان تبلیغات در سطح کشور، اعم از خبرگزاری، حوزه‌های هنری و سایر معاونت‌ها در خدمت توسعه فرهنگ اعتکاف خواهند بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری آئین مذهبی و سنت اعتکاف در شهرستان و مناطق کم‌تر برخوردار حمایت می‌کند تا این آئین با قوت در تمام شهرهای کشور برگزار گردد.

وی افزود: برای برگزاری اعتکاف، سند علمی، گروه‌های علمی و فرهنگی، ادبی و هنری تعیین شده است و پشتوانه مهم آن مردم هستند و هر جایی مردم بودند، کارها به خوبی پیش رفت این نشان از اجتماع اراده‌ها با حضور خیرین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha