جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات پاراگوئه

حوزه/ خوان کارلوس گالاورنا، سیاست‌مدار اهل کلرادو، طی مصاحبه‌ای با برنامه اِل‌رپاسادور در رادیو اونو اظهار داشت که انتخابات عمومی بعدی برای پاراگوئه اهمیت حیاتی دارد.

خوان کارلوس گالاورنا، سیاست‌مدار اهل کلرادو، طی مصاحبه‌ای با برنامه اِل‌رپاسادور در رادیو اونو اظهار داشت که انتخابات عمومی بعدی برای پاراگوئه اهمیت حیاتی دارد؛ زیرا صرفاً تقابلی بین ایدئولوژی‌های چپ و راست نخواهد بود، بلکه جدال بین دو سبک زندگی خواهد بود.

در سال ۲۰۲۳، نامزدهای انتخاباتی نه‌تنها با مخالفان خود روبرو خواهند شد، بلکه دو سبک زندگی با یکدیگر مقابله خواهند کرد. یکی سبک سنتی و مسیحی که از زندگی و خانواده دفاع می‌کند و دیگری روش‌های دیگر فرقه‌ها که طرف‌دار ضد ارزش‌هایی چون بی‌بندوباری و ایدئولوژی جنسیتی و شرارت‌هایی مانند هرج و مرج هستند.

با توجه به این سناریوی نگران‌کننده، انتخابات سراسری جنبه عقیدتی دارد؛ به دلیل این‌که ضدارزش‌هایی چون همجنس‌گرایی، ایدئولوژی جنسیتی و سقط جنین نه‌تنها توسط احزاب چپ، بلکه توسط جنبش‌های میانه‌رو و حتی راست‌گرا مورد حمایت قرار گرفته است.

این مهم است که رهبران بعدی را به‌درستی انتخاب کنیم؛ چون آن‌ها مأموریت هدایت ملت ما به سمت پیشرفت یا عقب‌ماندگی را بر عهده خواهند داشت؛ بنابراین شهروندان خوب باید نامزدهایی را انتخاب کنند که از ارزش‌ها و آداب و رسوم خوب دفاع می‌کنند، نه از کسانی که حامی نابودی ارزش‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha