جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات مردم ولایتمدار اهواز در حمایت از مردم یمن

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب حمایت از مظلومین عالم است، گفت: سردمداران کشورهای اسلامی که ادعای اسلامی‌گری و حمایت از عرب می‌کنند، لااقل به لحاظ ملیت از مردم مظلوم یمن حمایت کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه تظاهرات مردم ولایتمدار اهواز در حمایت از مردم یمن، با تبریک میلاد امام محمدباقر (ع) و حلول ماه مبارک رجب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب حمایت از مظلومین عالم است.

وی با اشاره به سخنی از حضرت امیرالمؤمنین (ع) مبنی براینکه «کونا لِلظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا»، بیان کرد: این سخن حضرت، شعار انقلاب اسلامی در تمام دوران آن است و هر کجا که ایران اسلامی احساس کرده مظلومی در عالم وجود دارد و از ما بربیاید حمایت کنیم، این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: مردم مظلوم یمن قریب به هشت سال است که زیر ستم ستمگران آمریکا، صهیونیست، آل سعود و امارات قرار دارند و تنها حامی آنها نیز ملت‌ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دولت‌ها غیر از دولت ایران اسلامی و چند دولت دیگر در دنیا، همه دست نشانده آمریکای پلید هستند، ادامه داد: ما از مردم مظلوم یمن همواره حمایت می‌کردیم و الان هم حمایت می‌کنیم.

امام جمعه اهواز با ابراز تأسف نسبت به جامعه جهانی، افزود: باوجود آنکه می‌بینند مردم مظلوم یمن مورد ستم قرار می‌گیرند، زن و بچه مردم را با تجهیزات نظامی به قتل می‌رسانند، نه تنها صدایی از آنها نمی‌آید بلکه حمایت هم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: سردمداران کشورهای اسلامی که ادعای اسلامی‌گری و حمایت از عرب می‌کنند، لااقل به لحاظ ملیت از این مردم مظلوم حمایت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور از جمله استان خوزستان و اهواز در جهت حمایت از مردم مظلوم یمن و تمامی مظلومان و محکوم کردن این جنایت‌هایی که توسط آمریکا و دست نشانده‌های آن اتفاق می‌افتد، به صحنه آمده‌اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha