جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد

حوزه/ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مسجد محوری و ارتباط بین «مسجد، خانواده و مدرسه» که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را یادآور شد و گفت: در سند تحول ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری مدنظر است و امیدواریم بتوان با همکاری، آن را در جامعه پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، شامگاه دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی از راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در راستای هرچه بهتر انجام وظایف و مأموریت‌ها بهره ببریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پیشبرد اهداف  تعلیم و تربیت در این استان، گفت: با توجه به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت و اجرایی کردن سند تحول بنیادین، از رهنمودهای نماینده ولی فقیه استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش، افزود: این سند بعد از سال‌ها دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و سیاست‌ها دو سال بعد توسط معظم‌له ابلاغ شد.

ستاری فرد خاطرنشان کرد: هم اکنون ریل‌گذاری خوبی برای تحول در نظام آموزش و پرورش وجود دارد و می‌طلبد در «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و همچنین در «جهاد اجرا» با همراهی و هدایت نماینده ولی فقیه به سرمنزل مقصود برسانیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین کار وزارت آموزش و پرورش را اجرایی کردن سند تحول بنیادین دانست و یادآور شد: در این راستا نیازمند عزم ملی هستیم که باید ابتدا از عزم کافی در بدنه وزارت خانه صورت گیرد و همچنین با کار تیمی و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی برای استقرار عدالت آموزشی، رسالت اعتقادی، عبادی و اخلاقی که امروز مورد هجمه قرار گرفته، نیاز است که همه همکاری لازم را داشته باشند.

وی مسجد محوری و ارتباط بین «مسجد، خانواده و مدرسه» که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را یادآور شد و اظهار کرد: در سند تحولارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری مدنظر است و امیدواریم بتوان با همکاری آن را در جامعه پیاده کنیم.

ستاری فرد اظهار امیدواری کرد: مجموعه آموزش و پرورش دغدغه انسان سالم و صالح که آرمان امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بتواند در این راستا به سرمنزل مقصود برساند.

خبرنگار: سینا امیرپور

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha