دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سبک

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: اشاعه سبک زندگی فاطمی ضامن استحکام بنیان خانواده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، امیری پور از اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان، امروز در نشست تبیین سبک زندگی فاطمی ویژه بانوان مددجوی کمیته امداد شهرستان الشتر که به همت مدرسه علمیه بنت الرسول (س) در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، برگزار شد با اشاره به اینکه تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی نیاز امروز جامعه است، گفت: باید با همت جهادی و تلاش مستمر در راستای ترویج سبک زندگی فاطمی و سیره عملی بانوی بزرگ جهان اسلام همت خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به اینکه خواهران نقش مهمی در استحکام بنیان خانواده دارند، افزود: مادران باید با مراقب تربیت فرزندان خود باشند و فرزندان خود را از همان ابتدای کودکی با آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآنی آشنا کنند.

مشاور مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و ارتقا فرهنگ بصیرتی در جامعه و خانواده تنها راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید نسبت به توطئه‌های فرهنگی دشمنان هوشیار باشند و خطرات و تبعات آسیب‌های اجتماعی جامعه را برای فرزندان خود بیان و تشریح کنند.

وی در پایان بر تعمیق و اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی در جامعه تاکید کرد و گفت: فعالان دینی فرهنگی باید برای تحقق این مهم در سطح جامعه همت داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha