جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین از برگزاری کارگه آموزشی طلاب متقاضی عمامه گذاری خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی شالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی و خانوادگی، جلسات اخلاق با حضور اساتید اخلاق کشوری و استانی، و محافل انس با قرآن در مساجد استان قزوین با همکاری طلاب در طول سال تحصیلی و پس از آن برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر طلاب از برنامه‌های فرهنگی و تهذیبی، برنامه‌های مختلفی برای طول سال در نظر گرفته شده است.

وی به برگزاری کارگاه تلبس طلاب حوزه‌های علمیه قزوین اشاره کرد و ادامه داد: از امور با اهمیت و زیبایی که در زندگی طلبگی اتفاق می‌افتد، عمامه گذاری و تلبس است که تمهیدات لازم برای ملبس شدن دانش آموختگان حوزه‌های علمیه در نظر گرفته می‌شود.

معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شرکت کنندگان در کارگاه تلبس با وظایف روحانیت، شیوه بیان احکام، آداب و معاشرت و منش طلبگی آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی شالی تصریح کرد: با عنایت به ورود به مرحله مصاحبه علمی و تربیتی ویژه متقاضیان تلبس، با توجه به اهمیت مباحث قرآنی و نماز و همچنین تمرکز بیشتر بر موضوع و ایجاد آرامش در روند برگزاری جلسه مصاحبه، ارزیابی تجوید الصلاة و قرائت قرآن به صورت مستقل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اسامی واجدین شرایط برای ارزیابی تجویدالصلاة، روخوانی و روان خوانی قرآن، تجوید قرآن و مهارت ترجمه قرآن در کانال اطلاع رسانی تهذیب به آدرس https://eitaa.com/tahzibq اعلام شده است.

معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مصاحبه‌های علمی و تربیتی توسط اساتید و کارشناسان حوزه علمیه انجام خواهد شد. همچنین برای رفع ابهامات احتمالی طلاب می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۷۸۱۹۸۲۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha