جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: اجلاسیه ۱۵۸ روحانی آزاده سراسر کشور ۲۵ بهمن ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع دست‌اندرکاران برنامه اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: حضرت امام خمینی (ره) با ورود تاریخی و ماندگار خود پس از سال‌ها توانست پایه‌های رژیم شاهنشاهی را سرنگون نماید.

وی اظهار کرد: باید جوانان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم و به مقایسه دقیقی از دوران پیش و پس از انقلاب بپردازیم، چراکه جوانان آینده‌سازان این کشور هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: امروز باید بازگشت و تعریف جدیدی نسبت به انقلاب داشته باشیم. انقلاب اسلامی انقلابی عالم‌گیر، جهان‌شمول و بی‌نظیر بود که با هدایتگری‌های امام خمینی (ره) بازخورد خوبی را در داخل و خارج از کشور با خود به همراه داشت.

حجت الاسلام مصطفایی به میزبانی استان قزوین در اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین افتخار حضور بزرگانی همچون سید آزادگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی را دارد، امسال میزبانی برگزاری کنگره روحانیون آزاده سراسر کشور به استان سپرده شد.

وی ادامه داد: این اجلاسیه با هدف شناساندن نسل جدید با خدمات روحانیون به عنوان پیش قراولان و جلوداران در عرصه جنگ تحمیلی و پاسداشت یاد و خاطره سید آزادگان، مرحوم ابوترابی برگزار می‌شود.

اجلاسیه ۱۵۸ روحانی آزاده سراسر کشور ۲۵ بهمن ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha