یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از اعزام خدام بقاع متبرکه استان به دوره آموزشی مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از اعزام خدّام امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه به دوره آموزشی مشهد خبر داد و اظهار داشت: بالا رفتن سطح آگاهی و دانش افزایی در خصوص تکریم بهتر زوّار از اهداف برگزاری این دوره است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: امسال ۲۱۵ نفر از فعالان و متصدیان بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه طی دو دوره یک روزه، در دوره‌های آموزشی در استان کرمانشاه شرکت کردند.

حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی انجام گرفته تعدادی از خادمین بقاع متبرکه شاخص استان، پس از شرکت در این دوره‌ها طی یک دوره تکمیلی از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه سال جاری به مدت ۴ روز همزمان با خدام دیگر استان‌ها به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی در پایان گفت: حفظ و حراست از اموال بقاع متبرکه به عنوان امانت، آداب زیارت، تکریم زائر، نحوه برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و کارکرد بقاع متبرکه و توجه به شرح وظایف خدام، در بقاع متبرکه از جمله مباحثی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین کرمی(طلبه) IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    چرا یکی در خصوص تبلیغ شبهای آخر هفته که از طرف اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تعطیل شد،جوابگو نیست؟
  • مردانپور IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    تا قبل از حجت الاسلام صالحی مدیر کل جدید اوقاف استان کرمانشاه منصوب ار طرف دکتر خاموشی ریاست اوقاف و امور خیریه کل کشور، طلاب آموزشی و آزاد شهریه ماهانه از اوقاف دریافت می کردند؛ چرا چند ساله قطع شد؟! چرا؟
  • کلوندی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    به کدام دلیل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه شهریه طلاب و روحانیت کرمانشاه را قطع کرده؟