دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله گرایلی

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال آیت الله گرایلی از اساتید حوزه علمیه خراسان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال آیت الله گرایلی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) را تسلیت گفت که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

با تأثر و اندوه، ارتحال اندوه‌بار عالم ربانی، انقلابی و مردم‌دار آیت‌الله حاج شیخ حسین گرایلی (ره) را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه بویژه حوزه کهن خراسان، حوزه‌های علمیه شمال کشور، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ (رضوی، شمالی، جنوبی) و مازندران، بیت شریف، فرزندان، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.
این عالم ربانی عمر بابرکت خویش را در راه نشر معارف دین و فقه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) خادمی امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع) در کسوت امام جماعت حرم مطهر رضوی (ع) سپری کرد و همواره تلاش‌ها و یاد و خاطره‌اش در بین زائران و خادمان بارگاه منور رضوی (ع) زنده خواهد بود.
آن عالم ربانی از سال ۴۰ به بعد تدریس را در حوزه دروس صرف تا خارج و در دانشگاه دروس معارف و اخلاق آغاز نمودند.
۴۰ سال امام جماعت حرم مطهر رضوی (ع) و تبلیغ در داخل و خارج کشور و ۲۰ سال روحانی حج و ۱۴ سال مدیر حوزه علمیه خراسان بزرگ و ۲۰ سال عضو شورای مرکز مدیریت حوزه خراسان از سوابق درخشان آن عالم وارسته و متقی بود.
از خداوند متعال غفران و رحمت الهی و محشور شدن با اهل بیت (ع) و اولیا الله را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان آرزومندیم.

روحش شاد؛ یادش گرامی
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha