چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضا نوری

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان با شبیخون فرهنگی و ایجاد شبهات مختلف، در پی غارت غیرت دینی و سست کردن اعتقادات اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با اعضای تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، اظهار کرد: درهای رحمت الهی در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بیشتر از ماه‌های دیگر گشوده است و باید تلاش کنیم با استفاده ویژه از ظرفیت این ماه‌ها، خیر دنیا و آخرت را کسب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه مسلمانان باید تلاش کنند اصول دینی و اسلامی در جامعه تقویت شود، افزود: اکنون که در ماه رجب قرار داریم باید از برکات معنوی این روزها استفاده بیشتری کرده و نسبت به ولایتمداری و ادای دین به رهبر معظم انقلاب حساس‌تر باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری نسبت به شبیخون فرهنگی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد شبهه در دین، از بین بردن عفت و پاک‌دامنی، غیرت جوانان و سست کردن اعتقادات اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه استکبار با شبهه افکنی و شهوت گستری در پی غارت غیرت دینی و سست کردن اعتقادات اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید آگاه باشیم که در صورت ترویج بی‌غیرتی در جامعه، اصول اسلام و نظام نیز تضعیف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن بسیاری از برنامه‌ها و هجمه‌های فرهنگی خود را از طریق نیروهای نفوذی اجرایی می‌کند، تصریح کرد: شکست حضرت علی (ع) در جنگ صفین نمونه‌ای از نفوذ دشمنان است؛ زیرا در این جنگ برخی از مردم نسبت به ولی و رهبری خود بی‌غیرتی کرده و شکست جبهه اسلام را رقم زدند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه همیشه باید به جهان غرب بدبین بود، گفت: حتی باید از عقب‌نشینی دشمن هم ترسید؛ زیرا امکان دارد این عقب‌نشینی حرکتی تاکتیکی و یا توطئه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی به‌واسطه توطئه دشمنان شکل گرفت، زیرا دشمنان صدام را به جنگ با ایران ترغیب کرده و به او بمب‌های شیمیایی، تجهیزات مخابراتی و سلاح دادند؛ اما در نهایت، خسارت فراوان به زیرساخت‌های منطقه وارد شد و جبهه استکبار حتی در میانه تخاصم با نادیده‌گیری رنج‌های حاصل از جنگ، تنها در پی منافع خود بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha