جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میرمحمدی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی رحلت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات در پیامی رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

تاریخ پر افتخار حوزه‌های علمیه نشان از شخصیت‌ها و عالمان عاملی دارد که وجود آنان چراغ پر فروغ برای پویندگان راه سعادت و معنویت است. فقیه عالیقدر و مرجع عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی قدس الله نفس الزکیه عمر شریفشان را در راه علم و خدمت به قرآن و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام سپری نمود، نه تنها در معنویت و اوج اخلاق سرآمد بود بلکه در تألیف و تربیت شاگردان و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی زبانزد همگان بود و در همراهی با امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لحظه‌ای کوتاهی ننمود.

ارتحال جانسوز آن مرجع بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم مردم شریف ایران بالأخص به بیت مکرم و فرزندان معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی برای آن مرجع بزرگوار و صبر و اجر برای خانواده محترم ایشان مسئلت دارم.

۱۲ بهمن ۱۴۰۰

سید جمال‌الدین میرمحمدی

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha