پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات شورای طلاب مدرسه شهید صدوقی دو

حوزه/ انتخابات شورای طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی ۲ قم صبح امروز با مشارکت طلاب این مدرسه و حضور ۱۴ نامزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دومین دوره انتخابات شورای طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی ۲ قم، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و با مشارکت طلاب این مدرسه و حضور ۱۴ نامزد از میان طلاب پایه‌های مختلف تحصیلی صبح امروز برگزار شد.

بر اساس این گزارش طی انتخابات انجام گرفته مقرر است از میان نامزدهای شرکت کننده که از پایه‌های تحصیلی ۲ الی ۷ می‌باشند در هر پایه یک نفر انتخاب گردد.

مدرسه علمیه شهید صدوقی ۲ از مدارس علمیه سطح یک حوزه قم می‌باشد که در سال تحصیلی جدید مقطع سطح دو آموزشی نیز در آن راه اندازی شده است.

گزارشی از انتخابات شورای طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی دو

بر اساس مفاد آیین نامه اجرایی شورای طلاب مدارس علمیه اعضای این شورا را نمایندگان منتخب طلاب هر مدرسه تشکیل می‌دهند و از مهمترین اهداف تشکیل آن ارتقای سطح مشارکت و توسعه فعالیت‌های قانونمند در مدرسه و تقویت ارزش‌هایی چون روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، تعاون و کار جمعی طلاب می‌باشد.

گزارشی از انتخابات شورای طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی دو

شایان ذکر است: این شورا به مدت یکسال به عنوان بازوی مشورتی مدیریت مدرسه به بحث و بررسی درباره موضوعاتی همچون چگونگی ارتقای فعالیت‌های آموزشی، کمک آموزشی و تربیتی طلاب و به کارگیری فناوری‌های نوین در مدرسه، بهینه سازی مناسبات طلاب، خانواده‌ها و مدرسه و ارتقای سطح سلامت جسمی، دینی، علمی و اخلاقی طلاب و خانواده‌های ایشان می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha