سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید با تربیت شاگردان برجسته، تألیف آثار گرانبها، مبارزه با جریانات خرافی و انحرافی و حضور مناصب حساس سیاسی، دین خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا کردند.

متن کامل پیام به شرح زیر است"

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال فقیه نامدار، مدافع حریم اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، دلسوز امت و نظام اسلامی و مرجع بزرگ و عظیم الشان جهان تشیع یار و همراه همیشگی امام و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی موجب تأسف و تأثر شدید هم مردم شد.

مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در طول دوران عمر بابرکت خود، خدمات بسیار بزرگی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به ملت بزرگ ایران و دنیای اسلام ارائه دادند.

ایشان به عنوان یکی از شاگردان برجسته امام راحل و سایر مراجع پیشین با تربیت شاگردان برجسته و تألیف آثار گران‌بهای مفید علمی در حوزه‌های علمیه و مبارزه با جریان‌های منحرف و حضور در منصب‌های مهمی مانند شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، دین خود را به نظام مقدس اسلامی ادا کردند.

با تسلیت ارتحال این عالم ربانی و فقیه بزرگ جهان تشیع به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع بزرگ شیعه و عموم شیعیان و ملت ایران بویژه بیت شریف ایشان از خداوند بزرگ می‌خواهیم که راهشان پررهرو بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha