دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیداری اسلامی

حوزه/ ماموستا انصاری گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی داشه، اما مهم ترین دستاورد آن بیداری ملت های سراسر دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر فعال آذر امروز در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که در مسجد هفتوان شهرستان سلماس برگزار شد، گفت: برخی روزها یوم الله است و به روزی اطلاق می‌شود که نعمت‌های خداوند که عبارت باشد از هدایت، بر مردم نازل می‌شود.

مسئول دفتر امور اهل سنت آذربایجان غربی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به دو مسئله افتخار به گذشته و امید به آینده اشاره دارند و زمانی می‌توان به گذشته افتخار کرد که بدانیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم و این زمانی حاصل است که انقلاب را به درستی درک کنیم.

وی ادامه داد: هدف از انقلاب اسلامی رسیدن به استقلال در ابعاد سیاسی، نظامی و فرهنگی و اقتصادی بود تا بتوانیم سرنوشت خود را خودمان تعیین کنیم و جوانان باید کتاب‌هایی که در مورد جنایات پهلوی نوشته شده است را بخوانند، از جمله آن‌ها خاطرات فردوست از نزدیکان رضا شاه می‌باشد.

حجت الاسلام فعال آذر اضافه کرد: قبل از انقلاب شخص اول مملکت ما را سفرای انگلیس، آمریکا و شوروی انتخاب می‌کردند و بعد از انقلاب تقریباً برای هر سال یک انتخابات برگزار شده است و لذا ایران از این جهت استقلال سیاسی رسیده است.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب بیش از ۶۰ هزار مستشار آمریکایی از ایران بابت حضورشان حق توحش می‌گرفتند، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که به قدرت نظامی در دنیا تبدیل شده‌ایم.

مسئول دفتر امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: در دوران حکومت شاهان ایرانی، مثل گوشت قربانی خاک ایران را تقسیم کردند، اما جمهوری اسلامی با این همه تهدیدات و تحریم‌های دشمن، وجبی از خاک خود را به دشمن نداد. البته مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد اما اگر سطح زندگی امروز را با گذشته مقایسه کنیم خواهیم دید که چه اندازه پیشرفت داشتیم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: امروز عده‌ای در فضای مجازی در صدد تطهیر حکومت کثیف پهلوی هستند؛ اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب را بدانیم باید مطالعه و تفکر کنیم.

بیداری ملت‌ها

در ادامه، ماموستا محمدامین انصاری یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیداری ملت‌ها عنوان کرد و گفت: بیداری ملت‌ها سبب شد دوباره اسلام به اروپا نفوذ کند و استکبار جهانی برای مهار این جریان برخی افراد به ظاهر متدین نادان را تربیت کرد تا اسلام را وارونه جلوه دهد، اما به برکت انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد.

امام جمعه اهل سنت هفتوان سلماس با بیان این که در طول چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، افزود: استکبار جهانی از روز اول علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرد و با تحریم‌ها به دنبال تسلیم ملت ایران است، اما امروز بیش از گذشته مقاومت و مقابله با استکبار در کشور وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha