جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: دشمنی‌های روزافزون استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، نشان دهنده اوج عظمت انقلاب است و اگر انقلاب حقیر بود، این همه دشمنی در کار نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری، رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در جمع خبرنگاران با تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی زنده و همواره در حال حرکت است و تمام کسانی که می‌خواهند با انقلاب همراه باشند، باید همواره خودشان را به روز کنند، چون انقلاب به روز است و می‌رود تا ان شاءالله تمام قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح کند.

وی با تاکید بر اوج عظمت انقلاب، افزود: بخاطر عظمت انقلاب اسلامی ایران است که دشمنی‌های آن نیز بزرگ است، اگر امروز این شرایط اقتصادی و این جنگ‌ها را برای ما به وجود می‌آورند به خاطر عظمت خود انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم».

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با آمدنشان همه واژه‌ها را تغییر دادند و امروزه استکبار تمام تلاش خود را می‌کند که بگوید من زنده ام و هنوز نفس می کشم اما در واقع مرده‌ای متحرک بیش نیست..

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ادامه داد: اگر انقلاب حقیر بود، این دشمنی‌ها نبود، ولی چون عظمت دارد و بزرگ است، شاهد آن هستیم که اقداماتی علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد که به فضل الهی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

وی، با تاکید بر ضرورت ایستادگی و همدلی نیروهای انقلابی، افزود: ما باید محکم بایستیم و یقین بدانیم نصرت الهی با ما و سرافکندگی و رسوایی برای بدخواهان این نظام و انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، کادرسازی و تشکیلاتی شدن فعالیت‌ها را مهم توصیف و عنوان کرد: با نگاهی که ما داریم باید گام‌های خوبی برداشته شود و کار ما باید در حوزه‌های مختلف فراگیر گردد.

وی همچنین با ابراز نگرانی از این موضوع که در جامعه گاه کار فردی یا کار جمعی می‌کنیم، اما کار اجتماعی انجام نمی‌دهیم، افزود: در مخاطب گیری و مخاطب سازی نیروهای انقلاب مقداری ضعف داریم، چون منسجم و تشکیلاتی عمل نشده است.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در قسمتی دیگر از سخنان ضرورت شناخت مسائل و موضوعات روز جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید بررسی کرد که مقتضیات جامعه، مردم و جوانان چیست و ضمن شناسایی و اولویت بندی مسائل و فوریت آنها، پاسخی روشن و قانع کننده و امیدوارکننده برای آنها داشت زیرا دشمن به دنبال ناامید و مأیوس کردن نسل جوان نسبت به دستاوردهای های انقلاب است.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است در این ایام نقش و جایگاه امام راحل در ایجاد ارزش‌ها و ضرورت تبیین اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان تشریح و در جهت تبیین آرمان‌های انقلاب برای جامعه، گام‌های اساسی برداشته شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha