دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام تسلیت آیت الله رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، ارتحال استاد پیشکسوت حوزه تهران مرحوم شریف طبرستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران به مناسبت ارتحال استاد پیشکسوت حوزه تهران، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه‌ی ارتحال مدرس پیشکسوت حوزه علمیه تهران، استاد جلیل القدر، آیت‌الله ابوالحسن شریف طبرستانی (قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف عمیق گردید.

این روحانی ربانی که بقیت السلف اساتید حوزه‌ی عریق و عمده تهران بود و در محضر اعاظم این حوزه بویژه حکمای ثلاثه تتلمذ کرده بود، مراتب عالی علمی را با محاسن و فضائل اخلاقی توأم ساخته بود، و در حیات سراسر حرکت و برکت خویش شاگردان فاضل فراوانی تربیت کرد.

جان جوشان آن عالم عامل در مشکات مشعشع کالبد برومندش، مصباح منوّری بود که از شجره ی مبارکه‌ی زیتونه ی محبت علوی (ع) مایه می‌گرفت و فراروی طلاب جوان را روشن می‌ساخت؛ او از سرمایه‌های حوزه‌ی پایتخت محسوب می¬شد و فقدانش مصداق بارز ثُلمه بر پیکره‌ی این نهاد نورانی قلمداد می‌شود.

اینجانب این ضایعه‌ی مولمه را به محضر مبارک حضرت بقیّة الله (ارواحنا له الفداء)، و عموم مدرسان و طلاب حوزه‌ی تهران (صانها الله عن الحدثان) شاگردان و بازماندگان آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

علی‌اکبر رشاد

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha