چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024
دستگیری از نیازمندان

حوزه /مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل از کمک بیش از ۳ میلیارد ریالی خادمیاران و خیران رضوی به نیازمندان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل امروز در جمع خبرنگاران گفت: خادم یاران و یاوران رضوی شهرستان در دیماه سال جاری توانستند سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران را در راستای محرومیت زدایی از محرومان و کارگشایی نیازمندان جذب کنند.

عباس آذرباد ادامه داد: مجموع هزینه‌ها با حضور ۱۲۵ خادم یار برای ۴۵۹ فعالیت در ۲ هزار و پنج ساعت از طریق ۱۰ کانون خدمت رضوی آران و بیدگل جذب و هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۸۹ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال از مجموع کمک‌های نقدی جذب شده از سوی خادم یاران، ۲ میلیارد و ۲۳ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال توسط خیران و هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن ارزش کمک‌های غیر نقدی است افزود: ۲۵ هزار و ۴۱۸ نفر دریافت کننده خدمات خادم یاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در دیماه بودند.

به گفته وی، کانون خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل در بین کانون‌ها از لحاظ تعداد فعالیت و کانون ثامن الائمه از نظر جذب و هدایت کمک‌های نقدی برتر شناخته شدند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل، یادآور شد: یک میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال از مجموع کمک‌ها در قالب فعالیت‌های چهارشنبه امام رضایی، ۲۷۳ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال در قالب اعطای وام، پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال هزینه فعالیت خاص کرونا، ۱۲۷ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال برای تهیه بسته‌های ارزاق، یک میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال برای تهیه غذای گرم و اطعام، ۸۲ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال برای نذر عقیقه و قربانی و ۱۴۲ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل هزینه شد.

آذرباد تصریح کرد: تقسیم ۱۵ هزار و ۸۲۵ پرس غذا، ۳۳ بسته نان، ۱۱۲ کیلوگرم گوشت قرمز برای عقیقه، ۱۴۸ کیلوگرم میوه و توزیع ۱۰۲ بسته معیشتی از دیگر اقدامات خادم یاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در دیماه است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۴ خادم یار فعال از ۱۰ کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با میانگین ۲۴ ساعت خدمت در دیماه با همدلی و کمک‌های مومنانه برای اجرای پویش‌های رضوی در راستای محرومیت زدایی همکاری داشتند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۲۵ خادم یار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha