یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

مدیرمرکز تخصصی نورالزهرا(س) ساری گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سال ۵۷ تا امروز است.

خانم سیده عطیه خاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای حماسه ساز و جوش و خروش مردم انقلابی در سایه رهبری مقتدر که توانستند با تکیه بر باورهای مذهبی و اعتقادات عمیق معنوی خود و به مدد امدادهای غیبی الهی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تحقق ببخشند.

وی افزود: طبق فرموده امام خمینی (ره)، پیروزی نهایی زمانی است که اسلام با همه ابعاد و احکامش پیاده شود؛ آن وقت است که می‌تواند مایه سعادت بشر بشود، پس می‌توان گفت حفظ این پیروزی از اصل پیروزی مشکل تر است.

مدیر مرکز تخصصی نورالزهرا (سلام الله علیها) ساری خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شرایط پیش آمده، این مرکز با رعایت کامل موارد بهداشتی، مراسم و برنامه‌های محوری ایام الله دهه مبارک فجر را در غالب نشست‌های بصیرت افزایی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، نواختن زنگ انقلاب، مسابقه، پویش‌های مختلف، نشست‌ها و سخنرانی‌ها و … به صورت حضوری و مجازی انجام داده است.

وی با اشاره به مردمی بودن جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید از ظرفیت گروه‌ها ی مختلف روحانیت برای پاسداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و نباید از بزرگداشت این ایام غفلت شود و تمام تلاش ما بر این است که برنامه‌های متنوعی را در تحقق این امر با استفاده از ظرفیت موجود برگزار کنیم.

انتهای پیام ۳۱۳/‏۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha