شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حجت الاسلام علی لطفی گفت: جیغ و دادهای عناصر جبهه برانداز به خاطر این است که خود را در انتهای خط براندازی و بر باد رفتن تمامی آرزوها می بینند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی لطفی، امروز در جمع بسیجیان سردرود گفت: با اطمینان می‌توان گفت سال‌های پیش رو، سال‌های شکوفایی اقتصاد ایران و پیشرفت در تمامی حوزه‌ها و تأمین رفاه برای همه مردم خواهد بود. همان طور که در سال‌های اخیر، ملت ایران و دیگر مردمان جهان شاهد شکوفایی اقتدار و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران بودند.

استاد حوزه علمیه تبریز ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور و مردم که اتفاقاً جبهه براندازان در پدید آوردن این مشکلات، همگی نقش اول را دارند، با اتخاذ رویکرد جدید و درست در دولت سیزدهم، یکی پس از دیگری در گذر زمان حل خواهد شد؛ جیغ و دادهای عناصر جبهه بر انداز به خاطر این است که خود را در انتهای خط براندازی و بر باد رفتن تمامی آرزوها می‌بینند.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: حال که جمهوری اسلامی در همین مسیر صحیح به حرکت در آمده، جریان تحریم فعال شده تا شاید بتواند در این مسیر سنگ اندازی کند، اما راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha