دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کاروان خودرویی

حوزه/ برای دومین سال پیاپی و به جهت وضعیت کرونایی کشور، مردم قم با راهپیمایی باشکوه خود در قالب کاروان خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند که ساکنان "عش آل محمد(ص)" در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با راه و مکتب امام و شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری، همچون ۴۳ سال گذشته استوار، باصلابت و مثال‌زدنی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین سال پیاپی و به جهت شرایط کرونایی، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم همچون مردم دیگر مناطق و شهرهای ایران اسلامی، در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شکل خودرویی و موتوری در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافتند.

گرچه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث شد که همچون سال گذشته، این شیوه اعلام حضور و بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، این چنین بروز و ظهور پیدا کند اما باز هم آحاد امت حزب الله در عمل ثابت کردند که در اصل حضور خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

امروز خودروها و موتورسیکلت‌های مردم دیار کریمه اهل بیت (ع) با برافراشتن پرچم مقدس کشورمان و نصب تصاویری از امام و رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی از محلات و مساجد به عنوان مبدأ حرکت کرده و با گذر از مسیرهای مشخص شده، بیعتی متفاوت اما زیبا و جذاب در این روز بزرگ و بیادماندنی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی داشتند.

پخش سرودهای انقلابی و حضور گروه‌های نمایشی و هنری در طول مسیر راهپیمایی از دیگر جذابیت‌های این روز عزیز بوده که از چشم تیزبین رسانه‌ها نیز دور نماند.

ساعت از ۹و نیم صبح گذشته بود که راهپیمایی خودرویی از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز شد. پیش از آن البته خودروها از سه مسیر چهار راه شهدا، خیابان سمیه و زیر گذر غدیر وارد بلوار پیامبر اعظم شدند و همچنین موتورسیلکت‌ها نیز در ساعت ۹:۳۰ دقیقه در تقاطع خیابان عمار یاسر و آذر تجمع اولیه داشته و سپس وارد مسیر اصلی راهپیمایی شدند.

مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم با تزئین وسایل نقلیه خود و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با خانواده به میدان آمدند تا پیام استمرار حمایت مردم ایران از انقلاب اسلامی را بعد از گذشت چهل و سه سال به تمام دنیا اعلام کنند و این گونه ورود کشور به چهل و چهارمین بهار آزادی را گرامی بدارند.

خبرنگار: یوسف شعبانعلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    استقلال آزادی جمهوری اسلامی