شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کشکولی

سردار کشکولی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی موفق دائمی مبارزه با استکبار است، گفت: انقلاب اسلامی بینش سیاسی را از انحصار طبقه محدود به اقشار مختلف جامعه منتقل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، امروز در جمع راهپیمایان خرم آبادی در مصلای خرم آباد با اشاره به گفته ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر اینکه ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید، گفت: انقلاب اسلامی ایران با صلابت و اقتدار از چهلمین سال پیروزی خود نیز گذشت و مردم همچنان وفادار به نظام هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رغم تهدیدها و تحریم‌ها همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت روزافزون در تمامی عرصه مستقل و باصلابت چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه ایران اسلامی هم اکنون کشور برتر منطقه منحصر به فردترین کشور جهان است که براساس قرآن و شریعت با حمایت از مستضعفان و محرومان اداره می‌شود.

سردار کشکولی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی موفق دائمی مبارزه با استکبار است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بینش سیاسی را از انحصار طبقه محدود به اقشار مختلف جامعه منتقل کرد.

وی با بیان اینکه امروز ما اعلام کنیم که راست قامتان جاودانه تاریخ هستیم، گفت: امروز همه جنبش‌های آزادی خواه و استکبار ستیز دنیا برای مقابل با ظلم به اهداف حکومت جمهوری اسلامی ایران تکیه می‌کنند و این انقلاب را الگویی برای مبارزات خود قرار داده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha