دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه برازجان

امام جمعه برازجان با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن گفت: از دهه ۴۰ به بعد، امام خمینی (ره) با یک راهبرد و استراتژی مهم حرکت خود را شروع کرد که برای رژیم شاه و قدرت‌های مسلط بر ایران چندان شناخته شده نبود و بعد از پیروزی انقلاب توانستند آن را درک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: اخیراً، در سطح بعضی از استان‌ها و بعضاً در همین استان و شهرستان دشتستان شاهد شرارت و هنجارشکنی توسط اراذل و اوباش و مجروحیت و شهادت مجاهدان امنیت کشور هستیم، ضمن محکومیت این جنایت‌ها و تقاضای محاکمه عاملان و اشد مجازات آنان توسط دستگاه قضائی از قوه مقننه را خواهانیم.

وی افزود: همچنین مردم تقاضا دارند با اصلاح قوانین از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت کشور حمایت قاطع شود.

امام جمعه برازجان با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: باید گفت از دهه ۴۰ به بعد، حضرت امام خمینی (ره) با یک راهبرد و استراتژی مهم حرکت خود را شروع کرد که برای رژیم شاه و قدرت‌های مسلط بر ایران چندان شناخته شده نبود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند آن را درک کنند.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه قدرت جدید از ترکیب سه عنصر مردم مؤمن و متحد آگاه در صحنه، آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) که اسلامی سیاسی و اجتماعی است و دارای فرهنگ ظلم‌ستیزی و شهادت‌طلبی است و رهبری و مرجعیت شکل گرفت گفت: ترکیب این سه عنصر، قدرتی به وجود آورد که تمامی توان رژیم شاه و حمایت‌های بی‌نظیر قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانست این قدرت را شکست دهد.

حجت الاسلام مصلح افزود: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها یادآور شدند، مادامی که این عناصر با هم هستند انقلاب هم می‌ماند یعنی نه تنها در پیروزی انقلاب نقش داشتند، در ادامه انقلاب نیز نقش دارند.

امام جمعه برازجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران را هر عاملی به وجود آورده مادامی‌که آن عوامل وجود دارند انقلاب اسلامی ایران نیز پابرجاست.

حجت الاسلام مصلح، در مورد دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: باید بگوییم بهترین و دقیق‌ترین پاسخ‌ها در متن بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب صادر کردند، وجود دارد. در این متن فاخر به هفت دستاورد و برکت عظیم انقلاب چنین اشاره شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha