جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فعالان فرهنگی همدان

حوزه/ مسئول مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک با مجموعه‌های تربیتی در همدان، گفت: هدف اصلی در اجرای این برنامه‌ها، آموزش و توانمند سازی افراد و مجموعه‌های مستعد جهت ورود به عرصه تربیت کودک و نوجوان است که با محوریت مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان انجام خواهد شد.

مهدی زرینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اهمیت و ضرورت کار تربیتی در حوزه کودک و نوجوان، اظهار داشت: پیرو دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و همچنین برنامه ریزی صورت گرفته در سال ١۴٠٠ توسط مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های مشترک با چند مجموعه تربیتی در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

وی افزود: هدف اصلی در اجرای این برنامه‌ها، آموزش و توانمند سازی افراد و مجموعه‌های مستعد جهت ورود به عرصه تربیت کودک و نوجوان است که با محوریت مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان انجام خواهد شد.

مسئول مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان همدان به اعضا شرکت کننده در این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: نمایندگانی از حوزه علمیه، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و جبهه فرهنگی خاتم الاوصیا در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد تا در راستای تحقق اهداف اصلی مرکز و توانمندسازی فعالان عرصه کودک و نوجوان، شاهد برداشتن قدم‌های مثبت و مؤثری باشیم.

وی با بیان اینکه در اولین نشست مشترک، حجت الاسلام جزینی، رئیس کارگروه تربیت قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) کشور به تشریح وظایف فعالان این عرصه پرداخت، یادآور شد: آموزش‌ها در بازه سه ساله انجام خواهد شد که به صورت میانگین در هر ماه، یک برنامه آموزشی به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

زرینه از دیگر اهداف این مجموعه را ایجاد انگیزه و توجیه مخاطبین جهت راه اندازی گروه‌های تربیتی در مناطق مختلف خواند و خاطر نشان کرد: تبیین اهمیت و ضرورت کار تربیتی، ارائه مدل‌های انجام کار تربیتی، آشنایی با نیازمندی‌های شروع فعالیت تربیتی و نحوه حمایت‌های محتوایی از مخاطبین، سرفصل‌های اولین گردهمایی فعالان حوزه کودک و نوجوان بود.

اولین گردهمایی فعالان فرهنگی و تربیتی در همدان برگزار شد

اولین گردهمایی فعالان فرهنگی و تربیتی در همدان برگزار شد

اولین گردهمایی فعالان فرهنگی و تربیتی در همدان برگزار شد

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha