پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیل نیا

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: به جرأت می‌توان گفت که استقلالی که ایران اسلامی دارد در هیچ جای جهان وجود ندارد.

حجت الاسلام محمد جواد اسماعیل‌نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، دستاوردهای معنوی آن است، چرا که اولاً هدف ما از انقلاب مسائل ایدئولوژیک، معنوی و شخصیتی و رفتاری بوده است و البته معتقدیم که با رفع مشکلات در حوزه‌های ذکر شده بقیه مشکلات نیز حل خواهند شد.

وی افزود: اگر بخواهیم مصداقی بگوییم مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است و به جرأت نیز می‌توان گفت استقلالی که جمهوری اسلامی ایران دارد هیچ کشوری در دنیا ندارد، لذا می‌بینیم امروز ایران اسلامی کاملاً روی پای خودش ایستاده و برای خودش تصمیم می‌گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا عنوان کرد: استقلال ایران عنصر ارزشمندی است، چرا که در دوران طاغوت پادشاه این مملکت بدون اجازه استعمارگران و بیگانگان نمی‌توانست به شمال و جنوب کشور سفر کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان بیان کرد: دستاورد مهم دوم انقلاب، آزادی است که مردم در همه عرصه‌ها از آن برخوردار هستند. امروز مردم ما در حکومت جمهوری اسلامی سهیم هستند و این چیزی است که در دوران طاغوت غیر ممکن بود؛ در ایران اسلامی عالی‌ترین مقام کشور که رهبری است را مردم به واسطه مجلس خبرگان انتخاب می‌کنند و نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اداره اجتماع کاملاً مشهود است، چنانچه رئیس جمهور و نمایندگان مجلس نیز به طور مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شون.

حجت الاسلام اسماعیل نیا افزود: سومین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم ما عزت و کرامت انسانی است چرا که در دوران طاغوت مردم ما عزتشان زیر سوال رفته بود و معنویت آنها تحت‌شعاع تصمیمات سران طاغوتی بود.

وی گفت: دین‌داران آن زمان برای گرفتن مجالس روضه اباعبدالله الحسین علیه السلام با مشکلات متعددی مواجه بودند و بانوان شوکت و عزت و عظمت اسلامی خود را در خطر می‌دیدند، اما امروز مردم ما احساس کرامت می‌کنند، مجالس مذهبی به خوبی برگزار می‌شود و بانوان در سطوح عالیه تحصیلی و فرهنگی قرار دارند که پیشرفت آنها ستودنی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا ابراز کرد: امروز عواملی که مردم شریف و بصیر و انقلابی ما را با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی و فشارهای ناشی از تحریم کماکان مانند کوه پشت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نگه داشته، شامل بصیرت، دشمن شناسی و تحلیل دقیق وضعیت جهانی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در اکثر عرصه‌ها پیشرفت‌های خیره کننده‌ای داشته است، حال اگر در یک یا دو عرصه در جا زدیم، قطعاً این را به پای انقلاب و ولایت فقیه نباید بگذاریم، مردم می‌دانند که برخی مسئولان با عملکرد ضعیف خود باعث به وجود آمدن این وضعیت بد اقتصادی شده‌اند،.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آینده کشور آینده‌ای کاملاً روشن است؛ ما چهل سال اول انقلاب به تشکیل حکومت اسلامی پرداختیم و اکنون انقلاب به بلوغ کامل رسیده است و جوانان توانمند با روحیه جهادی و با دست خالی نشان داده‌اند که با توکل به خداوند و روحیه جهادی می‌توانند بر مشکلات فائق آیند.


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha