جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دوره‌های تربیت مبلغ مقدماتی بین‌الملل

حوزه/ دوره‌های تربیت مبلغ مقدماتی بین الملل از سوی مؤسسه بین‌المللی المرتضی (ع) و با همکاری مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران ویژه طلاب خواهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در راستای تربیت مبلغ بین الملل، مؤسسه بین المللی المرتضی (ع) با همکاری مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران، دوره‌های تربیت مبلغ مقدماتی بین‌الملل را در زبان‌های روسی، اسپانیولی و پرتغالی برای طلاب حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌کند.

«برگزاری کلاس‌ها به صورت برخط (آنلاین)»، «طول دوره دو سال در قالب ۸ ترم آموزشی»، «تقویت و ارتقای سطح مهارت‌های شنیداری، نوشتاری و گفتاری از طریق شرکت فعال در گروه‌های مباحثه و انجام بهینه تمارین» و «ارائه فیلم و صوت کمک آموزشی» از ویژگی‌های این دوره‌ها به شمار می‌رود.

علاقه مندان جهت شرکت در دوره‌های تربیت مبلغ مقدماتی بین‌الملل از ۱۶ بهمن تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آزمون ورودی برای شرکت در دوره‌ها نیز ساعت ۸ صبح روز ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود و سوالات آزمون به شیوه چهارگزینه‌ای در موضوعات «اصول، فقه و کلام (متناظر با سطح علمی دانش آموختگان سطح ۲)»، «قرآن و تبلیغ (تا صفحه ۱۳۲ کتاب استاد قرائتی)»، «ادیان ابراهیمی (بخش یهود و مسیحیت کتاب ادیان بزرگ استاد توفیقی)»، «احکام بین الملل (بخش‌های طهارت و نجاست، خوراکی‌ها، نماز، احکام نکاح با غیر مسلمان، از کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبین بین الملل)»، «زبان انگلیسی (در سطح مقدماتی)» و «اطلاعات عمومی و هوش» خواهد بود.

شروع دوره‌ها نیز از نیمه دوم فروردین ۱۴۰۱ خواهد بود که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۴۵۶۸۰ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرند و یا به سایت اینترنتی https://murtaza.ir/fa/ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha