دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام انصاری راد

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل پست به منظور اجرای طرح پرچم افتخار، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، ظهر امروز در آئین انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل تبلیغات اسلامی و با اداره کل پست استان هرمزگان، اظهار کرد: به منظور توزیع پرچم افتخار، تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل تبلیغات اسلامی و پست استان منعقد شد.

وی عنوان کرد: مدت زمان اجرای این قرارداد از ۱۵ بهمن الی ۲۹ اسفندماه تعیین شده است، که تمدید قرارداد در صورت توافق طرفین و با تنظیم قرارداد جدید قابل اجرا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: به موجب عقد این تفاهم نامه، سازمان تبلیغات اسلامی نماینده خود را برای انجام هماهنگی‌های لازم و تحویل و تحول اوراق پس از امضای قرارداد به پست معرفی می‌کند و پست نیز متعهد می‌شود تا نماینده خود را برای انجام هماهنگی‌های لازم معرفی کند.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد خاطرنشان کرد: این قرارداد شامل ۱۷ ماده و ۷ تبصره که در ۲ نسخه و در شهر اقامتگاه پست تنظیم و هر نسخه دارای حکم واحد بوده و برای طرفین معتبر و لازم الاجرا خواهد بود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha