شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ازدواج

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر از برگزاری نشست هم اندیشی این مدرسه علمیه با شبکه فعالان ازدواج اشکذر خبر داد.

زینب غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که به منظور هم اندیشی و تصمیم‌گیری پیرامون فعالیت‌های شبکه فعالان ازدواج اشکذر برگزار شد به مقوله فرهنگ ازدواج آسان و نیز ترویج فرزند آوری برای زوج‌های جوان پرداخته شد.

وی افزود: برگزاری دوره تربیت مربی خانواده، به‌کارگیری از مشاوران خانواده و واسطه‌گری در امر ازدواج از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر، تصریح کرد: مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر در این جلسه با ابراز خرسندی از وجود شبکه فعالان ازدواج در شهرستان به همکاری مدرسه و طلاب با این شبکه تأکید کرد و با اشاره به روایتی پیرامون اجر واسطه‌گری ازدواج به بالا رفتن آمار ازدواج جوانان در شهرستان ابراز امیدواری کرد.

غفوری اظهار کرد: در این جلسه، مقرر شد اسامی طلاب داوطلب شرکت در دوره تربیت مربی خانواده برای همکاری با شبکه فعالان ازدواج ثبت نام شود.

بر پایه این گزارش، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر و یکی از اعضای شورای شهر شهرستان از دیگر اعضای شرکت کننده در این جلسه بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha