سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار با ایتام

حوزه/ امام جمعه همدان جبه مناسبت میلاد حضرت امیر (ع) و روز پدر با حضور در منزل تعدادی از ایتام و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، در فضای صمیمی ضمن گفت‌وگو با این خانواده‌ها، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا و خواستار رسیدگی و رفع برخی از مشکلات شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام‌والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز به همراه مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان همدان، به مناسبت میلاد حضرت امیر (ع) و روز پدر با حضور در منزل تعدادی از ایتام و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، در فضای صمیمی ضمن گفت‌وگو با این خانواده‌ها از نزدیک با مشکلات آنها آشنا و خواستار رسیدگی و رفع برخی از مشکلات شد.

امام جمعه همدان در این دیدارها با اشاره به وظیفه مسئولان مربوطه در قبال ایتام، اظهار داشت: مسئولان باید با کمال‌ مهربانی‌ و خیرخواهی‌ به‌ وظیفه‌ خود در قبال‌ ایتام‌ عمل‌ نمایند.

وی ضمن بر اینکه رنج محرومیت از داشتن پدر و سختی‌های‌ آن‌ دارای‌ اجر و پاداش‌ الهی‌ است، گفت: خدواند در قرآن کریم، در چند جا یتیم را مورد تأکید قرار داده است و این به خاطر خصوصیتی است که در یتیم وجود دارد، چرا که مسأله یتیم، مسأله انسانیِ بسیار مهمی است.

شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد استان همدان نیز در این دیدارها گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از ایتام و خانواده‌های تحت پوشش توسط این مجموعه ارائه کرد.

دلجویی نماینده رهبر معظم انقلاب در همدان از ایتام

دلجویی نماینده رهبر معظم انقلاب در همدان از ایتام

دلجویی نماینده رهبر معظم انقلاب در همدان از ایتام

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha