یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از مواردی که در اسلام به آن تاکید شده و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است احترام و تکریم خانواده شهداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار جمعی از پدران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تاکید اینکه خانواده شهدا باید قدردان این جایگاه باشند، چرا که عملکرد آن‌ها نزد خداوند دارای مزد و پاداش است، اظهار کرد: از مواردی که در اسلام به آن تاکید شده و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است احترام و تکریم خانواده شهداست.

وی افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود و همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: فرزندان شهدا راه پدران خود را ادامه می‌دهند و این عزیزان باید برای جامعه الگو باشند.

امام جمعه تبریز افزود: خانواده‌های شهدا در همان مسیر آرمان‌های امام راحل با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به امید خدا تا آخرین قطره خون فداکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه پررنگ شود، افزود: این فرهنگ نشان پای بندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی ماست و می‌توانیم از این ارزش‌ها برای خدمت بی منت به اسلام توجه کافی داشته باشیم.

وی، رمز پیروزی و موفقیت کشور در تمامی عرصه‌ها و نیز نتیجه گیری از آرمان‌های امام راحل را اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز چند دهه از دفاع مقدس گذشته است و ملت ایران با پایبندی به ارزش‌های شهدا در مقابل دشمنان ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به تحرکات دشمن برای براندازی نظام اسلامی از طریق فضای مجازی مسموم اشاره و خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی با این اراده جوانان ما، دشمنان کاری از پیش نمی‌برند.

وی بر لزوم توجه همگانی به موضوع جهاد تبیین به عنوان یکی از منویات رهبری تاکید کرد و افزود: دشمنان سعی می‌کنند باورها و عقاید مردم و ارزش‌ها و پایه‌های انقلاب را زیر سوال ببرند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید نویسندگان، شعرا، ادبا و خطبا مسائل را تبیین کنند چرا که تبلیغات دشمن به قدری است که می‌خواهند مردم را نسبت به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کنند، خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب برای همگان تبیین شود زیرا نظام اسلامی ما حرف‌های جدید زیادی برای گفتن دارد.

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر گفت: امام علی (ع) یک شخصیت والا و بی نظیر است که منحصر به یک مرام نیست بلکه تمامی اقشار دنیا مجذوب شخصیت ایشان هستند. ‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha