چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار رئیس جامعة المصطفی العالمیه با رؤسای جمعیت‌ها و نهادهای دینی لبنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی و هیئت همراه با رؤسای جمعیت‌ها و نهادهای دینی لبنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی رئیس جامعة المصطفی العالمیه و هیئت همراه با رؤسای جمعیت‌ها و نهادهای دینی لبنان از جمله؛ جنبش توحید اسلامی، جمعیت نور الیقین، هیئت سنی برای یاری مقاومت، جمعیت الفت، نشست جمعیت‌ها و شخصیت‌های اسلامی لبنان، علمای عکار و جنبش امت دیدار کرد.

در این دیدار پیرامون مسائل دینی، علمی و وحدت بحث و گفتگو شد و همگی بر ضرورت وحدت اسلامی و اهمیت آن در مقابله با انواع چالش‌ها و خطرهایی که امت اسلامی با آن مواجه است، تأکید کردند.

حاضرین در این دیدار نقش علم و تحصیل علمی و تحول زیرساختی دانشگاه‌ها را در حفظ جوانان با علم و معرفت، مهم دانسته و افزودند: توسعه پتانسیل و توانایی‌های جامعه در تحول معارف و علوم و فهم آن حائز اهمیت است.

روحانیون دینی به ضرورت ارتقای سطح فرهنگی و فکری جوانان و اهمیت آن در این زمان اشاره کرده و ادامه دادند: در این دوره، در پی سیاست استعماری و استکباری برای مخدوش کردن چهره اسلام حنیف از طریق تأسیس جنبش‌های تروریستی و تکفیری مثل داعش و امثال آن، الحاد گسترش یافته است، لذا باید کار جهادی گسترده‌ای برای ارتقای سطح فرهنگی و فکری جوانان در جهت شکست تروریسم تکفیری و حامیان آن صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha