شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بمناسبت فرار رسیدن چهل و چهارمین سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز، بیاینه ای به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت فرار رسیدن چهل و چهارمین سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ که در دفاع از خون‌های به ناحق ریخته شهدای قم به پا شد، ستون‌های رژیم منحوس پهلوی که متصل به ابرقدرت‌های زمان بود را سست کرد و در کمتر از یکسال پس از آن فروریخت.

مردم قهرمان و شجاع تبریز که در طول تاریخ پیشتاز حرکت‌های آزادی بخش و عدالت خواه بوده‌اند، این بار نیز با خلق جنبش اربعین‌ها، شتاب نهضت اسلامی را سرعت بخشید و سرانجام ختم به پیروزی ملت ایران بر مستکبرین گردید.

اکنون و پس از گذشت بیش از چهار دهه از این قیام تاریخی و در آستانه‌ی ۲۹ بهمن، تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدای گرانقدر این حادثه تاریخی، ادای دینی ست به انقلاب اسلامی و گام کوچکی ست برای تبیین اهداف و آرمان‌های این قیام.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این قیام، بر ادامه راه پرفروغ تمام شهدا و تبعیت از منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راستای جهاد تبیین، تأکید می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha