چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1008658
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
نشست خبری فیلم نمور

نوشین معراجی بابت اظهارات عجیب و جنجالی در جشنواره فیلم فجر عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی اظهارات عجیب و جنجالی نوشین معراجی، نویسنده فیلم سینمایی «نمور» در چهلمین جشنواره فیلم فجر، این فیلمنامه‌نویس ضمن عذرخواهی، توضیحاتی را ارائه داد:

با سلام خدمت هموطنان عزیز؛

«درخصوص ویدیوی تقطیع شده از صحبت‌های بنده پیرامون پاسخ به خبرنگاری که به کیفیت ارتباط شرعی دو کاراکتر فیلم سینمایی «نمور» اشاره کرد و توضیح خواست، طی روزهای گذشته بخشی از پاسخ اینجانب به شکلی سوءتفاهم‌برانگیز منتشر شد که باید خدمت هموطنان عزیزم عرض کنم: اینجانب نوشین معراجی به عنوان یک ایرانیِ مقید به دین اسلام و با اطلاع و آگاهی از مناسبات و شرعیات مقدس شیعیان، طبیعی است که جاری شدن خطبه عقد در هنگام ازدواج زوجین را لازم و قطعی میدانم و به آن اعتقاد راسخ دارم.

همانطور که بر مبنای همین اعتقاد و آگاهی خود نیز تجربه شیرین عقد شرعی و رسمی را داشته و بنابراین، سوءبرداشت از صحبت‌های من در پاسخ به خبرنگار مذکور، خلاف واقع است و صحبت بنده اشاره به وجود عشق به‌عنوان یک مکمل در کنار عقد شرعی بوده و به هیچ وجه در رد و تکذیب چنین چیزی سخن به زبان نیاوردم.

بنابراین ضمن تاکید بر اینکه اینجانب به اصول اخلاقی و دینی در روابط زن و مرد ایمان کامل دارم، لازم است در صورتی که شرایط پرفشار نشست‌های خبری و فضای حاکم بر جشنواره موجب شده که حق مطلب به درستی ادا نشود و موجبات رنجش برخی هم‌میهنان عزیز را فراهم آورد، مراتب عذرخواهی خود را تقدیم کنم.»‌

با احترام به مردم شریف ایران

نوشین معراجی - نویسنده فیلمنامه «نمور»

گفتنی است، در نشست خبری فیلم «نمور» که در آخرین روز جشنواره فجر ۱۴۰۰ برگزار شد، نوشین معراجی، نویسنده فیلمنامه این اثر در اظهاراتی عجیب و جنجالی گفت: «وقتی دو نفر همدیگر را دوست دارند، عشقی که بین‌شان وجود داشته، آن قدر حرمت دارد که حتی بدون صیغه هم نامزد باشند، بچه‌ای که از آن‌ها به دنیا می‌آید، به‌نظر من حلال‌زاده است!!!»

فیلم این اظهارات اخیراً در فضای مجازی بازنشر و با اعتراض شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    59 98
    با سلام/ مناسب است سخنان حجت الاسلام و المسلمین عالی که شب شهادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها در حرم حضرت فاطمۀ معصومه سلام الله علیها پیرامون این موضوع سخن گفتد را بصورت مکتوب و تصویری در این سایت منتشر کنید تا این افراد نتوانند آزادانه چنین غلطهایی بکنند. ترتیبی دهید تا جشنواره فیلم فجر که محفل فساق و افراد لاابالی و محلی برای خودنمایی کاملاً غیر شرعی و غربی پسند است جمع شود یا کاملاً اصلاح گردد.
    • ایران IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      82 7
      موضع اصولی همواره به معنای آرایش تهاجمی گرفتن به هرگونه اظهارنظری بی‌آن‌که زمینه و پیشینه و گوینده آن سخن را بشناسیم نیست. موضع اصولی، نیازمند سنجیدگی است. این سنجیدگی در نسبت با نخبگان و اهالی هنر ضرورتی مضاعف دارد. رواداری نه به‌معنای تسامح و کوتاه‌آمدن از ارزش‌ها بل به‌معنای تحمل و سنجیدگی، چیزی است که جامعه ما به آن نیازمند است. حتی شاید مستلزم نوعی تغافل باشد تا بر چیزهای بی‌اهمیت چشم ببندیم تا خودمان عامل بزرگ‌شدن و دیده‌شدن آن سخن یا کنش اشتباه نشویم. البته معدودی از اهالی هنر متأثر از تأثیرات روشنفکری بر میدان هنر، به ورطه لجاجت می‌افتند و خود را مبدل به عناصری حاشیه‌ای و فراموش‌شده می‌کنند که این دسته از دایره تحلیل ما بیرون‌اند، ولی غالب هنرمندانی که داخل کشور مشغول فعالیت‌اند، علقه‌های ملی و دینی دارند و به‌دور از غوغای سیاست‌زدگی به کار خود مشغول‌اند. در این میان بزرگ‌ترین اشتباه این است که با پیش‌داوری هرگونه اظهارنظر از جانب هنرمندان را تقابل با شریعت و ارزش‌ها تفسیر کنیم. برخورد با هنرمندان نباید به‌گونه‌ای باشد که آنها را به ورطه لجاجت و عناد سوق دهد. برخوردهای تند و به‌ظاهر انقلابی گاه نه‌تنها هوده‌ای نمی‌بخشد بلکه تکمیل‌کننده پازل دشمنان و براندازانی می‌شود که به‌دنبال غیریت‌سازی هنرمندان با نظام و انقلاب‌اند. موضع‌گیری‌های تند و نسنجیده علیه اظهارنظر کوچک هنرمندی در نشست رسانه‌ای بعد از اکران یک فیلم، می‌تواند به ضد هدف خود بدل شود و جز ایجاد هزینه نتیجه‌ای ندارد. اینکه اظهارات احساسی یک فیلمنامه‌نویس در فضای هیجانی پرسش و پاسخ‌ نشست‌های رسانه‌ای فجر را دستمایه تفسیرهای فقهی و فلسفی کنیم و با زشت‌ترین عبارات به هنرمندی که اثرش را راهی جشنواره فجر انقلاب کرده است حمله کنیم، با کدام عقل سلیم تأیید می شود؟ تأکیدات رهبر انقلاب بر توسعه حوزه فرهنگ و هنر بر کسی پوشیده نیست. لازمه تحقق این مهم این است که بتوانیم با قشر فرهیخته و هنرمند تعامل کنیم. در این میان هیچ‌چیز بدتر از دوقطبی کردن فضا و راندن اهالی هنر از دایره نظام و انقلاب آسیب‌زا نیست. ایجاد ستیز اجتماعی در جامعه ما با هر بهانه کوچکی، خواست دشمنان این ملت است. شناخت اصل و فرع، طمأنینه، رواداری، موضع‌گیری سنجیده و جلوگیری از دامن‌زدن به فضای ستیز اجتماعی، راهبردی است که اراده دشمن را خنثی می‌کند.
    • به ایران IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      6 57
      دوقطبی نشه خخخخخ دوقطبی حق وباطل وجودداشته عذاب نیکان امت شعیب را فراموش نکن بچه حرکت تند به ظاهر انقلابی برو ببین امامان چه حکمی اجرا می کردند تندرو هم ... تویی همین شل اومدن باعث تقبیحش شد ستیز اجتماعی اراده دشمن را خنثی می کند ؟؟؟؟؟خخخ ستیز اجتماعی دوقبی حق وباطل همیشه وجود داشته همین که این که این مسعله را مهم نمی دانی بزرگ ترین دشمن وپازل دشمن امثال تویید .
    • الف. دال. خطاب به فردی با نام ایران IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      10 2
      تمام مواردی که فرمودید به اهل هنر هم وارد است. لطفا سعی‌کنید وقتی می‌خواهید دفاع کنید عدالت را زیر پا نگذارید. از بُعدِ منطق، خانم معراجی باید بپذیرد که اشتباه کرده است که ایشان حداقل از ترس عواقب پذیرفته‌اند.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    10 22
    از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم جلوی این نفوذ فرهنگی را آناً بگیرند، و با کسانی که در جشنواره به چنین افرادی تریبون داده‌اند، به شدت برخورد کنند. اینجا آمریکا و اروپا نیست که لیبرال‌ها هر غلطی بخواهند بکنند، و الان هم زمان دولت اصلاحات و اعتدال نیست که با این موارد خلاف شرع و قانون، با تساهل و تسامح برخورد شود!
  • منتقد IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    15 18
    متاسفانه داریم به عصرجاهلیت برمیگردیم و تازه این افکارپوسیده رو نشان باکلاسی و تمدن میدونیم...
  • عماد IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    19 19
    با سلام چقدر ایران جای بهتری میشد اگر این سلبریتی ها چهارچوب داشتند و وزارت فرهنگ و قوه قضاییه با قاطعیت و با استناد به احکام قرآن با این افراد و افرادی که جشنواره فجر را به محلی برای اشاعه فحشا مبدل کرده اند برخورد میکرد..به امید آنروز
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      1 12
      با سلام و احترام بر جناب آقا عماد عزیز م که در هر جا این نام شریف را می بینم سراسر وجودم شادی فرا می گیر د ، نمیدانم همان آقا عماد بزرگوارمان هستید که در جائی دائماََ از سخنان وزینتان بهره می بردم یا نه ، چقدر آرزو دارم مشابه آن ایام را دو باره داشته باشم . خدای تعالی حفظ و موفق و همیشه سر بلندتان کند . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      0 0
      با سلام و احترام بر جناب آقا عماد عزیز و محبوبم ، جواب این بنده ی حقیر را مرقوم نفرمودید ، لطفاََ اگر همان بزرگواری هستید که در دل بنده جا گرفته اید بیان بفرمائید خدای تعالی حفظتان کند و بر عزتتان بیفزاید . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی . ای عماد با صفا و خوش جنم __ گر خودت هستی عزیزم گو منم __ آن عمادی که بفکرش بوده ای __از فراقش خویشتن را سوده ای __
  • گمنام IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    18 20
    اگر کلمه تقطیع نبود معلوم نیست افراد چطور گندکاری هاشون رو میخواستن بپوشونند.
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      38 10
      وظیفه دینی و اخلاقی حکم می‌کند که وقتی شخصی از سخن یا رفتار ناپسند خود عذرخواهی می‌کند، از او بپذیریم و بگذریم. این شیوه قطعاً مؤثرتر از برخوردهای زننده و گزنده غیر اخلاقی خواهد بود.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      6 10
      زمانی باید گذشت که توبه واقعی وتقاضای بخشش واقعی کند نه این که از ترس .....
  • سید محمد IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    15 0
    باسلام دردین اسلام برای انسان قبل از تولد تا مرگ او وحتا بعدازمرگش برنامه ونظم قرارداده برای عظمت واحترام انسان دروصیت نامه مولاحضرت علی علیه السلام به فرزندش امام حسن علیه السلام دراولنین جمله فرمودند النظم به امورکم بی نظمی برای هیچ کاری مناسب نیست ستون محکم اسلام بر نظم قرارگرفته است.صیقه عقد یعنی گره زدن وحفظ حقوق طرفین ودفتر ثبت برای حفظ نسل وارث مالکیت والا عشق یک موهبت خدایی است که درتمام موجودات قرارداده .عشق مجازی مارابه بی نیازی می رساند وبینیازی مارا به خود شناسی می رساند وبعدازان به خدا شناسی خواهیم رسید انشاالله خداهمه مارا هدایت فرماید انسان گاهی جوگیر می شوداشتباه بزرگان هم بزرگ است یاعلی مدد.
  • نسرین IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    6 22
    اگرتقطیع شده بود کاملش رومیگفتی چرانگفتی؟چون عین عبارت وحرف دلت بوده
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    6 1
    سلام علیکم. در هر صورت است خوب هست که ایشان عذرخواهی نموده است و از موضع خود برگشته است. ولی واقعیت بر این هست که سلبریتی و بازیگران و جو حاکم بر آنها را از اساس قبول نداریم و میراث به جا مانده دوران پهلوی هست. شما متاسفانه هر سایتی بروی انواع و اقسام تبلیغات مدلینگ این جماعت نادان هست که مشروعیت و شهرت خود را از صداوسیمای جمهوری اسلامی گرفته اند.
  • رضایی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    7 9
    یه بازیگر بی وبند وبار حق فتوا دادن ندارد .....
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    1 8
    ایشون ادع میکنن ک صبحت هاشون رو تقطیع کردن خب چرا فیلم کامل و بدون تقطیع شده رو نمی زارن؟
  • مرتضی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    3 8
    سلام اراجیف این خانم یعنی چی؟ اسم این اهانت به دین مبین اسلام نیست. واقعا این عذرخواهیه انجام میدید وقیهه
  • خادی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    5 8
    حرفاتو زدی حالا میگی مقیدم؟ مردمو چی فرض کردی؟ واضح تر از اینم مگه میتونستی نظرتو بگی ک میگی سوء برداشت شده؟ اصن وزارت فرهنگ کدوم کجاست ؟؟؟
    • سید مصطفی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      1 8
      به عذرخواهی ایشان اکتفا نشود، وزارت فرهنگ و ارشاد اگر اسلامی است برخورد قاطع، جدی و صریح از خود نشان دهد با این بی حیاهای از خدا بیخبر
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    24 4
    مسلمونهای دو آتشه! بنده هم به عنوان یک معلم، به سخنان ایشون نقد تندی نوشتم ولی حالا که ایشون عذرخواهی کردند این سخنان بیخود چیست به نام دیندارای و تعصب بیجا می نویسید؟ در روایات قریب به این مضمون است که عذر مومن را قبول کن اگر عذری ندارد خودت برایش عذری بتراش. همین که شهامت عذر خواهی داشت قابل تقدیر است.
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      7 10
      ........ خدا لعنتشون کنه عذرخواهی موضوع رو عوض نمیکنه
    • دبیر شیمی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      1 21
      روشنفکر پنج آتشه!!!باز شروع کردی به ... گری شرمسارم به وجود امثال تو در آموزش وپرورش این مزخزفات چیست که می نویسی تو نه تنها نقد تند ننوشتی بلکه .... حضرت علی فردی را که توبه کرده بود واز خودارضاییی پشیمان بود آن چنان با ترکه بر دستش زدند تا سرخ و.... شد تحریف نکن تفکرات تفکراته مرجئه
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 9
    ....کرد حرف زد و بعدش عذرخواهی نمود، هر ننه قمری میاد در مورد اسلام چرت میگه میدونه رأفت اسلامی هست حالا میاد عذرخواهی میکنه
  • مهدی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    7 10
    شما را به خدا جمع کنید این جشنواره که چند سالی شده محل نمایش و مطرح شدن افکار و افراد لا ابالی و دور از اسلام آبرویی برای جشنواره نمونده مسولین ارشاد خواب تشریف دارن
    • ناشناس IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      2 0
      از زمانی که سلبریتی، به جای حضرت زهرا سلام ا.. شد الگوی مردم ، جامعه روز به روز فاسد تر و ظاهر افراد کاملا تغییر کرد، جشنواره هم شده محل فخر فروشی، ونمایش هرزگی،که متاسفانه اینقدر وقیح شدن که به زبان میارن و البته محل درآمد برای شوی تبلیغاتی که از این راه کسب درآمد کنند
  • عبدالله IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    در کشوری که مراجع تقلید مردم امسال این سلبریتی های کثیف است نباید غیر از این انتظار داشت در چنین مواقعی هم که برخورد با این عجوزه به مصلحت نظام نیست
  • امیر IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    6 7
    متاسفم برای وزارت ارشاد
    • عالمی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      4 7
      حیف از شهدایی که خونشون در دهه ی فجر ۵۷ درختی را به بار آورد که هرسال جشنواره دهه ی فجر فقط باعث رنجش روح اون عزیزان می شود ،وقتی مثلا برای برنامه خندوانه یک سری قوانینی برای ظاهر خانم ها هست و حتما عملی می شود و بسیار هم قابل تحسین است چطور می شود برای ورود افراد به این مراسم نظارتی نباشد که خانم ها با بلیز و شلوار راحت جلوی تریبون بروند و برنامه مستقیم پخش شود . متاسفانه ،متاسفانه ...........هرسال بد تر از سال قبل از دولت جدید واقعا بعید بود .
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    3 7
    نفرین برکسانی که برگزارکننده این جشنواره هستندپول بیت المال توی زباله دانی ریخته می شود
  • ابوالقاسم IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    1 8
    می خواهد کارهایش را توجیح کند
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 7
    امثال این خانم توقشرهنرفراون هستن. یه نگاهی به بازیگران وسلبریتی ها بندازید. اینها نمایندگان جامعه ماهستندمتاسفانه توجهان
  • نازنین IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    1 7
    عزیزم شما حرف بدی نزدی و اصولا نظرتو بیان کردی ولی اینکه اینقدر راحت گفته خودت رو منکر میشی و فرقی نداره برات از کجات حرف میزنه حال آدمو بهم میزنه
  • زهرا IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    عجب !
  • مهدی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    3 0
    این سلبریتی ها یاد گرفتند یه غلطی رو عمدا میکنند و یک کار زشت رو ترویج مبدن و قبحش رو میشکنن، بعد با یه عذرخواهی حلش میکنن راحت بعضیا هم باور میکنن تا کی بتاس اینارو و رفتارشون رو‌تحمل کرد هم توی مسایل سیاسی، هم اعتقادی و...
  • Instagram:mr.noghteh IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    3 8
    ایشون میدونستن صداشونو فیلمشون رسانه ای میشه ، و میدونستن قراره بعدش بهش فشار بیارن که عذر خواهی کنه ...این حرکت رو زدن تا معروف بشن و دیده بشن ...هرزه تو هر باغ و باغچه ای هرزه است
  • جعفر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    سلام خیلی بی انصافی است در کشور اسلامی اینجور حرف بزنی البته معمولا انسانها ان چه را ندارند خیلی ازش حرف می زنند یا می خواهند توجیه کنند امیدوار معیار حلال زادگی خودشون این نبوده باشد
  • احسان IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 1
    چند روز پیش یک خانم نویسنده فیلنامه در جشنواره فیلم فجر گفته بود : صرف رابطه عاشقانه برای اینکه فرزند این رابطه حلال زاده باشه کافیه و نیازی به صیغه عقد نیست. چند روز صبر کردم که ببینم کسی هست که بتونه دو کلمه حرف حساب با این خانم بزنه و جوابش رو بده، خبری نشد.جای تاسف هست.بنظرم در جواب این خانم میشه با منطق معیوب و سطحی خودش جوابش رو داد؛ ۱.گفته بود وجود رابطه عاطفی و عاشقانه برای یک رابطه کافیه؛ خب میخوام ازش سوال کنم: اگر این رابطه عاطفی بعدا به هم خورد و زن و مرد جدا شدن،و هیچ مبنایی برای بررسی وجود نداشت،تکلیف این بچه چی میشه، وقتی قانون رو کنار گذاشتی و با معیار عاطفی رفتار کردی، فردا روز که این معیار از بین رفت، با کدوم معیار میخوای تکلیف کودک رو مشخص کنی، فرض کن زن و مرد هر دو بگن این بچه هیچ ربطی به من نداره! در تمام دنیا ضوابط برای تعیین تکلیف وجود داره و گرنه میشه جریان ..... دختر روس و دادگاه و ...معلوم نیست بچه مال کیه! ۲.از ایشون میپرسم شما که طرفدار فرزندی هستی که معتقدی بیگناه در خلال یک رابطه به وجود اومده و نباید متحمل آسیبی بشه که مربوط به دیگران بوده، آیا در ابعاد دیگه هم همین رویکرد رو داری مثلا حاضری صراحتا بگی مخالف سقط جنینی تا فرزندان بیگناه کشته نشن( اسلام صراحتا مخالف سقط جنین هست) ۳.وقتی معیار برای ارزیابی یک وضعیت ملموس و قابل تشخیص نباشه ، در تعیین و تعین مصادیق شبهات اساسی به وجود میاد، خانم محترم شما گفتید عشق کافیه که بچه حلال زاده باشه،حالا صراحتا بگید هدف شما حمایت از پدر و مادر طبیعی( نه شرعی) هست که دنبال هوس خودشون بودن یا بچه؟ احتمالا دلتون برای اون بچه سوخته و اشاره به حلال زاده بودنش هم بخاطر همین حمایت از بچه است نه پدر مادرش، خب حالا بگید: اگر بچه ای از یک رابطه اکراهی و به عنف و زور متولد بشه، چون عشق و علاقه ای نبوده پس حرام زاده است!!!! این بچه بیگناه تر از اون بچه ناشی از رابطه عشقی نیست! پس چرا باید این حروم زاده باشه؟ اگرم اعتقاد دارید اینم گناهی نداره و اینم مثل اون بچه حاصل عشق باید حلال زاده باشه، نتیجه اینکه یکی ........باهاش زنا کنه بعد هر هفته بیاد در خونه بگه میخوام بچمو ببینم !!!!
  • پاسدار هزاران جسم پاک بر زمین ریخته IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 1
    با سلام دوستان افرادی هستند که با گرفتن پول از دشمنان نظام هر از چند گاهی با کشف حجاب یا با انتشار نظریه ی سگ و گربه به جای فرزند یا با ازدواج سفید یا با جشن طلاق یا با عوض کردن اسمهای افراد به اسمهای غربی یا با تغییر دادن مد و لباس (کفشهای سم اسبی، شلوارهای پاره،و ...) یا با عملهای مدل غربی (مدل گوش را به شکل الاغ کردن و ...) و هزاران نقشه های امریکایی و اسرائیلی، میخواهند مسیر انقلاب ایران بزرگ را تغییر داده، ولی غافل از اینکه انقلاب ما با هزاران خون آبیاری شده و هیچگاه جانورانی همچون معراجی ها نمیتوانند مسیر این دریای پر خروش را منحرف کنند، این دریا روز به روز مردگان را احیا میکنند و مغرضان و دشمنان را در خودش غرق میکند. به امید ظهور سرور و آقایمان حضرت حجت صلوات الله علیه
    • یک ایرانی دردمند IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      2 6
      انقلاب سالهاست ک ازمسیر خود منحرف شده ، دراثر دروغها ، بی اخلاقی ها، دزدی‌ها ، فساد های اقتصادی خواص و متعلقانشان ، تبعیض‌ها ، بی‌عدالتی ها وعده های دروغ وشعارهای پوچ و بی محتوا و ظلمهای بسیاری ک توسط مسئولان دروغگو و ریاکارو ظالم برمردم نجیب وخوب ایران میره دیگر از انقلاب وآرمانهایش چیزی نمانده ، دین و ایمان و اخلاق همه ازجامعه رفته وااسفا ، گرچه حرف این خانم درست نبود ولی دین و ایمان مردم را برید ازجای دیگه بنیانشو درست کنید و جلوی فسادها و دزدی‌ها و گرانی‌ها و رانت خوریها و سودجوییهای فک وفامیلهای مسئولین بی لیاقت را بگیرید
    • به یک ایرانی دردمند IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      0 0
      هرچیزی سرجای خودش
  • لطیفه IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 7
    اینها یک عده ای هستند ازدین فاصله گرفتندومیخواهندبقیه راهم آلوده کنند ازناخنهای قرمزش وازسرووضعش معلومه حرف دلشو زده وعذر خواهش ازترسه
  • خودمم IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 8
    عذر خواهی نکرد. توجیه کرد. شایسته است علیهش کیفرخواست صادر بشه.
  • نوشین احمدی خراسانی IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 13
    ای کاش همه چیز با یک عذرخواهی حل میشد طلبه ها یک اعتراض میکنند بازداشت و زندان اون وقت یک زنیکه ...
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 19
    آقای عالی خیلی خوب وبجا جواب این زنیکه نفهم را دادن هرزگی در جامعه ...... فرا گیر شده باید برخورد جدی صورت بگیره
  • دفاع از کشورم IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    3 13
    آهای وزارت ارشاد که خودتو به کری زدی پاشو این خانم رو جمع کن .چرا سکوت کردی .فقط عذرخواهی ؟ چرا توبیخ یا تقلیلش نکردی ؟ هان که درس عبرتی باشه برای بقیه سلبریتی ها
  • احمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 1
    حالاواقعا خودش گفته و عذرخواهی کرده یا تحت فشارگفته ولی همونیکه اول گفته حرف دلش بوده وتارسانه ای نشده از حرفش برنگشته تحت فشاررسانه ها و جامعه حرفشوعوض کرده
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 1
    شمابیخود درحوزه ای که تخصص ندارین وارد میشین... درحیطه کاری خودت صحبت کن
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 2
      ما از کجا می دانیم شاید این حرفایی که زده حیطه کاریش باشه.
  • آسمان IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    بی تفاوتی و سکوت باعث میشه در جشنواره ای که به اسم دهه فجر پایه گذاری شده ، این قدر راحت در مورد اساسی ترین اصول دینی اظهار نظر بشه. واقعا مایه تأسف ...
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 14
    تو این مورد نظر تو اصلا مهم نیست عزیزم که بخوای در باره ش اظهار نظر کنی که بچه اینطوری حلال زاده هست یا نه هر چیزی کارشناس خودش رو داره گلم
  • پریسان IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 9
    احسنت به استاد عالی خدا حفظشون کنه ان شاالله
  • حلما IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 1
    چنین افرادی از اسلام بویی نبرده اند
  • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 1
    این زنِ بی فرهنگ با این گستاخی و غلطی کرده دقیقا بر خلاف دستور خداوند و قرآن حرف زده
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 15
    خدالعنت کسانی که باحرف یاقلم خود به اسلام واعتقاد دینی واصول اخلاقی شرعی وعرفی مردم بی احترامی می‌کنند وماهی وقت این افرادرانمی بخشیم دشمنان دین واخلاق
  • ف.م IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 17
    با سلام ممنون از استاد عالی بزرگوار جوابشون دادن احسنت به غیرت استاد و سکوت نکرد
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 21
    یعنی اگه یکی با دختر این خانم رابطه برقرار کنه بدون اینکه سنت رو رعایت کنه و بدون خبر این خانم دخترش رو حامله کنه، این خانم معراجی خوشحال هم میشه🤔🤔🤔🤷‍♂️
  • محمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 17
    وقتی به هر ننه قمری بهای بیخود داده بشه ، یارو فکر میکنه علامه دهره ، به خودش اجازه میده .... ، اخه این زنیکه چه میفهمه از شرع و عقل ! بابا به این پدر سوخته ها تریبون ندید
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 14
    ایشان یا باسواد است یا بی سواد در صورت اول عامدانه بوده باید مجازات شود ودر صورت دوم کسی که ایشان را چنین اختیاراتی داده باید مجازات شود و برای همیشه از صحنه رسانه حذف و عزل و هرگونه درآمدی هم در این راهها بدیت آوردند به بیت المال بازگردانده شود
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    4 13
    یاد گرفتن هر.... بخورند عذرخواهی کنن،اخه تو یه نگاهی به خودت بنداز،تو و همکاران تو کی هستین که به خودتون اجازه میدین با بی شرمی محض، توی هر چیزی دخالت کنین و هر حرفی بزنین نه حرفات تقطیع شد و نه تو عددی هستی کسی بخاد اینا رو تقطیع کنه... وزارت ارشاد کجایی؟؟؟؟ خوابیدین مسؤلین؟؟؟؟ این سیلیبریتی های متعفن و کرم زده ی مایه ی ننگ رو با تی پا از رسانه ی ملی بیرون بندازین قبل از اینکه مردم شماها رو از وزارت خونه بیرون کنن..... شده جنگل، سینما و صدا و سیما نیست که، هر چه عریانتر بهتر، هر چه بی‌خدا تر با کلاس تر..... خدا لعنتتون کنه، بحق حضرت زهرا که به زمین گرم بخورین....
  • عاشق دین واحکام شرع US ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 17
    غلط کردی که نظر دادی کی باشی که نظر میدی ؟ اشکال از وزارت ارشاد هست که شما رو بزرگ کرده باید بزنه تو دهنت تا یادت باشه از این غلطها نکنی
    • امیر US ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      22 2
      تو هم غلط می کنی وقتی بزرگترت میگه توی کشور آزادی بیان هست و جوانان ما دیکتاتوری ندیدند، برای حق آزادی بیانِ مردم تعیین تکلیف می کنی
    • آرمان IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      آزادی بیان ؟ آزادی بیان که از اساس یه چیز غربیه برای شکستن قبح و ارزش ها که با کلام شروع میشه و به چیزای دیگه سرایت میکنه آزادی زمانی ارزش داره که موانع رو کنار بزنه برای حقیقت و عدالت
  • سوسن IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 17
    به قول آقای عالی غلط کرد تا دیدند مردم عکس العمل نشان دادند به غلط کردن افتادن، باید بگوییم شمامتاسفانه مثلا الگوی بسیاری از جوانان هستید و باید مراقب حرف زدنتان باشید. به نظر من باید این خانم و بدحجابان بازیگر نما چندسال ممنوع التصویر شوند تا بقیه حساب کارشان را بکنند. با یک عذر خواهی داغ مردم تمام نمیشود.
  • برهان IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 22
    مااز آقای رئیسی وواژه ای عرض میکنیم همانطور که رودخانه ودریا حریم دارد واگر کسانی به آن تجاوز کردند باید با آنها برخورد شود که انصافا کار خیلی خوبی بود دین نیز حریم دارد مهمترین وظیفه شما دفاع از حریم دین است چرا در دولت شما با حرمت شکنان برخورد نمیشود چه فرقی بین وزارت ارشاد شما با وزارت ارشاد حسن روحانی وخاتمی است حد اقل وزارت ارشاد بیانیه ای صادر کند هم از مردم عذر خواهی کند وهم اقدام این خانم مروج فحشا ومنکرات را محکوم کند مردم به شما رای دادند تا در مقابل ترویج فرهنگ غرب بگیرید نه اینکه در جشنواره فجر شاهد اوج گیری ترویج فرهنگ منحط غربی وبی بندباری آن هم از ناحیه خانمی بی بند وبار که به عنوان داور دعوت شده است باشیم تعجب است وزارت ارشاد چگونه اجازه داده که یک مشت آدم لاابالی داور جشنواره فجر انقلاب باشند
  • ممممممم IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    کار سلبریتی ها اینه که بیان اراجیف بگن اسمشم بذارن روشنفکری دو روز دیگه ام بیان عذر خواهی کنن تا معروف بشن.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 10
    واقعا این خانم فکر کرده کیست که چنین یاوه گویی میکند واقعا فقط نمایش آب ورنگ و شلوار چسپان خانم بود جهت نمایش اندام
  • سارا IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 15
    به نظرم بیشتر بازیگرا آدم های بی قیدی هستید و دارید بی قید بودن خودتون رو تو جامعه نشر می دید که تنها نباشید......
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 9
    وقتی ارزشها عوض شود. عوضی ها با ارزش می شوند.
  • علیرضا IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    مثل بقیه بازیگرا فقط ضد فرهنگ کشور کار می کنند همیشه زندگیشون از مردم جدا بوده
  • زهره نصر IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 16
    وقتی بی حجاب یه نویسنده میاد تو جشنواره وهیچ اعتراضی بهش نمیشه، تا اینجاها هم پیش میرن،،خدا به ما رحم کنه ،بااین هنرمندانمون🤔🤔🤔🤔
  • بنی هاشمی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 8
    جشنواره فجر شده جولانگاه شیطان وشیطان صفتانی که خون شهدای پاک اسلام را لگد مال وبه ریش متدینین میخندند خدا لعت کنه کسانی که قلب امام زمان عج را اینگونه به درد میاورند
  • م IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 10
    انکار ضروریات دین اسلام و بلکه بدیهیات ادیان الهی، حرف کمی نیست. تقطیع!؟؟؟ اگه تقطیع شده متن کامل را ارائه کنید در غیر این صورت گناه دیگر به نام دروغ و بازی با افکار مردمه، میگوید به خاطر فشار کار بوده!!! آخه چطور فشار کاری است که منجر شده فتوا صادر کنید و بگید به نظر من؟؟ صرف عذرخواهی مشکل را حل نمی کند، این مطلب هم مسلم است که وظیفه او توبه و عذر خواهی است و وظیفه مسئولین هم برخورد با چنین جریانهای می باشد.
  • یا زهرا IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 11
    سلام، دلیل عذرخواهی ای خانمه چیزی جز ترس نبوده، وقطعا هدفش شون تخریب امر مقدس ازدواج شرعی بود... افففف بر چنین ذهنیت د شخصیت
  • رضا IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 10
    این خانم اگر به اصول اخلاق اسلامی و خانواده اعتقاد داشت و پایبند بود. اینگونه فتوای شیطانی صادر نمیکرد. تک تک حروف و کلماتی که گفته ثبت و ضبط شده و امکان هیچ جای حاشا نیست البته خانم نوشین معراجی مهره ی فراماسونها برای نمود و اجرای سند ۲۰۳۰ در جامعه اسلامی ایران است. اما زهی خیال باطل؛ این کشور و این امت صاحب دارد خداوند ذوالجلال و عزیز از دین محافظت خواهد نمود بوسیله بقیه الله الاعظم و شیعیان راستینش. خانم نوشین معراجی! به اسرائیل و انگلیس و آمریکا دل خوش مدار و توبه کن بترس از قهر خداوند.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 15
    خانم معراجی ننگ بر شما باد ننگ بر شما که در کشوری قدم میذارید که تمام کوچه هایش با نام شهیدی آراسته است ننگ بر تو و تفکر تو باد
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 8
    باید در دهان چنین افرادی زده شود مگه شوخیه-باید حداقل سه سال محروم بشه نه یک عذر خواهی ساده
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    3 17
    خیلی غلط کردن هر حرفی میزنن تا ببینن واکنش مردم چیه اگر سکوت بود که باز میتازونن اگر نه با عذر خواهی فیصله میدن. مردم تو رو خدا بیدار باشید تا میتونید امر به معروف و نهی از منکر کنید
    • امیر US ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      20 7
      ما بیداریم و آماده امر به معروف و نهی از منکر، منتها اگر بخواهیم برخورد انقلابی کنیم اول یقه دزدها رو می گیرم بعدا ناراحت نشید، بخصوص اونا که فایل صوتی ازشون اومده بیرون میخوان هشت هزار میلیارد تومن رو با دوتا قرارداد لاپوشانی کنند
  • حبیب IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 1
    توبه کجاست اینقدر وقیح شده که میگه موجب رنجش برخی شده اخه فقط برخی ناراحت شدتد
  • ا IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 1
    درود برحاج اقا‌عالی‌درو درو‌.حرف دل‌مازد
  • امیر حسینی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 1
    این عذر خواهی دیگر فایده ندارد روغن ریخته را دیگر نمی توان جمع کرد جسارت وندانم کاری هم حتی در عذر خواهی شما هست پس دین بر گردن شما است تا فیلمنامه ای بنویسید بر ضد فرهنگ ازدواج سفید و تاکید بر رعایت حق الله و حق الناس شاید عذر خواهی شما مورد قبول مردم وانشا الله خداوند قرار گیرد.
  • نارسیس US ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    13 5
    به کسی ربطی نداره کی ازدواج سفید میکنه کی سیاه برین اول مشکلات اصلی رو حل کنین
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      1 12
      تو در همان کشور بی بند و بار آمریکا اگر دوست داری آزادی که به هرزگی بپردازی. توجه داشته باش اینجا جمهوری اسلامی و کشور امام زمان که به برکت خون مطهر شهدا تاکنون ادامه حیات داده و خواهد داد. هر چیز جای خود دارد. مهمتر از احکام شریعت اسلام و اجرای آن مگر موضوع مهم تری هم وجود دارد؟ در مسئله ای که اشراف به آن نداری اظهار نظر می کنی.
  • حق IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 24
    یکی نیست به این کثیف ها بگه شما برید دنبال هرزهگی و عیاشی تون به تو چه که حکم میکنی تو برو دنبال سگ بازیت و ولگردیت آخه تو ته پیازی یا سر پیاز که در مورد حلال زادگی حرف میزنی
  • علی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    مملکت طوری شده، به راحتی احکام دین رو به سخره می‌گیرند؛ آخر سر هم با یه عذرخواهی همه چی تموم میشه!
  • علوی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    2 0
    این بازیگرها همشون همین طور کثیف و بی قید و بند هستند اگه آدم بودند که اینطوری جلو ملت خودشون رو نشون نمیدادند
  • غریبه IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام بنظر من باید برخورد جدی با این خانم و امثال ایشان بشود و حدود دین را رعایت کرد حال صحبت من با علما و منبری های است که فرمایشاشان در این خصوص به وقت و لازم بود چرا در مفاسد اقتصادی و مفاسد اجتماعی ودزدی ها و اختلاس و معیشت بد مردم هیچ کدام شما منبر نمی روید صحبت نمیکنید حضرات یه بام و دو هوا ...........
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 1
    همین‌مثلاسلبریتیها‌وهنرمندان‌‌عقده‌ای‌بیسواد‌لازم نیست‌که‌فقط‌باحرف‌زدنشون‌عقیده‌های‌پوچ‌خود رانشان‌بدهندبلکه‌باهمون‌لباس‌‌پوشیدن‌وجلف‌بازی‌وهزار کثافت‌کاری‌دیگه‌همه‌روزه‌درحال‌ترویج‌هرزگی‌وبی بندوباری‌وعیاشی‌وهزارتاکثافت‌کاری‌دیگه هستند
  • عبدالله IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 1
    این خانم یک نویسنده ایی بیش نیست ولی اینکه بخواهد پایش را از گلیمش درازتر کنه و با هتک حرمت شیعیان یک جامعه دست درازی کنه ؛ این خانم کارش کمتر از سلمان رشدی نیست
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 1
    وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند تحولی در عرصه هنر و فرهنگ به وجود بیاورد واز نفوذ فرهنگ ضد دینی جلوگیری کند مردم مسلمان ایران این پرسش را از مسولین ان وزارت که با قید اسلامی است دارند چرا هروز بدتر می شود اگر نم توانند از مردم کمک بخواهند اگر می توانند و انجام نمی دهند برای رضای خدا کنار به روند
  • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 15
    #نوشین_معراجی غلط کردی در موضوعی که تخصص نداری اظهار نظر کردی مگه تو دین شناسی؟!! این ها افکار سخیف و بی ریشه و کثیف خودشون رو بی پروا می زنن . بعد جامعه رو میسنجند اگه موافق بود پیشروی میکنن. اگه نبود که می خوان با یه عذرخواهی ساده حلش کنن. میگه اینجا ایرانه، بله که ایرانه بی در و پیکر نیست . بی سواد . #نوشین_معراجی_محاکمه_باید_گردد لازمه این حرف مفتت اباحه گری هست. راستشو بگو پشت این حرفت چی بود؟؟ میگن مخالفت کن تا مشهور شوی!!! ننگ به نیرنگ تو
  • کبیری IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 7
    باید ایشان مورد تنبیه مسئولین قرار گیرد تا دفعه بعد کسی به خود اجازه اظهار نظر در مورد مسائل شرعی ندهد
  • اکرم IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    خدایا برسون اقامون امام زمان(ع) را که دینمان عفتمان شده بازیچه دست چند تا بازیگر .....که کارشون ظاهریشون ترویج بد لباسی وبد حجابی وباطنشون ترویج افکار پدچی هست که صد اسلام هم جاهلیت چنین راسخ نبودن رو عقایدشون. خدایا تربیت بچه هامون پای تلوزیونی هست که معلمشان چنین زباله هایی هستن. به دادمون برس که واقعا اخر ازمانه
  • موسی مهرابی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    متاسفم برلی وزارت ارشاد که این خانم به راحتی همه مادران را زیر سوال ببره البته شاید عشق پدر مادرش این طوری بوده
  • مهران IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    این خانوم دیگه زهر خودشونو ریختن صد بار دیگه هم عذر خواهی کنن جبران اون اشتباهشون نمیشه کدوم تقطیع کدوم سوء برداشت صحبتاشون کاملا واضح و صریح بود
  • ن IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    از چی عذرخواهی کرده حرف دلتو بزن بعدش بگو معذرت میخواهم
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    جمع باید شوند این غرب گرایان از مملکت اسلامی جامعه را به فساد ‌کشیدند اینها مایه ی بی برکتی ملتند
  • اصغر IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 3
    الان اروپایی ها خیلی هاشون حرومزاده ان ؟ بعد این همه دزد و مفصد اقتصادی که تو کشور داریم پدر و مادرشون عقد کردند حلالزاده ؟
  • مهندس IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    مشکل از برگذارکنندگان است اون وضع فجیع لباس پوشیدن و پوشش و اینم از گند این خانم و بعد دروغگویی که نگفته ام و یا سو برداشت شده غلطی کردی ...... حداقل ممنوع الکار تا درس عبرت شود در هیچ دین و مذهب و ادیان الهی حرف شما رواج ندارد .
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    تسلیت به دولت برای داشتن همچنین وزارت ارشادی😥😥😥
  • عباس IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    باید با مسئولین برگزاری جشنواره فجر برخورد شود
  • اللهم عجل لولیک فرج IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    سلام ظاهرا دوباره عصر جاهلیت انگار شروع شده و هرچه پیامبر واهل بیت زحمت کشیدن برا اینکه مردم را از جهالت بیرون بیارن این خانم بظاهر پایبند به عقاید همه رو میخواد با فتوای بزرگتر از دهانش از بین ببرد همین فتوا های از روی جهالت امثال شماست که با دادن حکمی غلط واز سرجهالت ونادانی وبی ایمانی حکم به دادن ازدواج سفید وترویج حرام زادگی وحکم گذاشتن ناخن ومژه و......هزاران حکم که برای دل خودتون میدین فکر کردین که پشت تربیون میشه هر اراجیفی بگین ومردمم که خدایی نکرده نفهم ،فکر کنید سنگ مفت وگنجشکم مفت فتوا میدم شد شد، نشد عذر خواهی میکنم،. این خبرا نیست تا از کار برکنارت نکنن یا جریمه نشی معلوم نمیشه که عذر خواهیت وزدن حرفی حرفی که بزرگتر از دهانت توی مملکت شیعه زدی راست بوده یا نه
  • ایرانی غیور IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 1
    جناب اقای ریسی ما از شما انتظار داریم ک در دولت شما خبری از فساد نباشد چ ب رسد ب فساد اخلاقی حشنواره فجر باید انقلابی باشد ن این ک یمشت برده خود ارا برای فروش خودشان ارایش کرده و اینجور اسلام را تحقیر کنن شما فرمودین مجالی برای فساد نیست در دولت فاسد قبلی ما حداقل این مسئله را نداشتیم کم بدختی داریم شما باید وزیر ارشاد را خلعش کنید ک اجازه داد برای کشف ححاب در این جشنواره وگرنه اعتبار خودتونرا دارین زیر سوال میبرین من حامی شما بودم اگر ب اینها مجال جولان بدین قول میدم از اینک حامی دولت شما بود م کنار برم اینجا بحث اعتقادات است ن کوچک شدن سفره مردم ننگ بر این معراجی با عقیدش و ننگ باد بر کسی ک اورا داور کرد جناب اقای ریسی شما باید باید وزیر ارشاد راخلع کنید واقعا دیگ ننیدونیم بکی اعتماد کتیم
  • ایرانی غیور IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 2
    انقلاب شد فقط برا افراد خاصی از بعد اقتصادی خودشون ب مقام رسیدن بیچاره شهدایی ک خونشون رفت تا تو جشنواره بپا کنی واندامت را نمایان کنی ایا کسی هست جواب همون شهدا را بدهد چرا ایقدر بغیرتی موج میزند تو بهتر میدانی یا رسول خدا اینجا ایران است بوقت جمهوری اسلامی قرار است پرچم ایران برسد دست صاحب الزمان ومیرسد فقط عزل وزیر ارشاد را میخواهیم
  • علیرضا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 1
    موجبات رنجش برخی از هموطنان؟؟!!! قشنگ افکار پوچ اکثر سلبریتی ها و سینماگران به ظاهر روشن فکرمون رو نشون دادی
  • حسینی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 2
    متأسفم برای آدماهایی مثل شما
    • ت IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 0
      منم متاسفم برای .... مثل تو
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    10 0
    منم که در گرفتن منفی ، یقین در اوجم __ دراین جهت رقیب ندارم سوار بر موجم __ با سلام و احترام بر خوانندگان عزیز و بزرگوار عموماََ ، به جناب ایران محبوب خصوصاََ عرض میکنم بنظر این نا چیز نیز فرمایش جنابعالی بسیار متین و در راستای جذب حد اکثری و دفع حد اقلی حرکت وعمل کردن است که مقام معظم رهبری دامت برکاته به آن تأکید داشته اند . مگر بمهربانی نمی شود سخن گفت __چرا کلام زشت را با حرف حق کنیم جفت ؟ دشمنان اسلام آرزویشان این است که تا می توانند هر چه بیشتر ما برادران و خواهران دینی را از یکدیگر دور و نسبت بهم کینه توز کنند تا مبادا وحدت و یگانگی ما مانع موفقیت آنان در رسیدن به هدف شومشان شود . بیاد بیاوریم که خدای تعالی به رسول اکرم می فرماید :فَبِما رَحمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنتَ لَهُم ۖ وَلَو كُنتَ فَظًّا غَليظَ القَلبِ لَانفَضّوا مِن حَولِكَ ۖ فَاعفُ عَنهُم وَاستَغفِر لَهُم وَشاوِرهُم فِي الأَمرِ ۖ فَإِذا عَزَمتَ فَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ المُتَوَكِّلينَ به (برکت) رحمت الهی، در برابر آنان [= مردم‌] نرم (و مهربان) شدی! و اگر خشن و سنگدل بودی، از اطراف تو، پراکنده می‌شدند. پس آنها را ببخش و برای آنها آمرزش بطلب! و در کارها، با آنان مشورت کن! اما هنگامی که تصمیم گرفتی، (قاطع باش! و) بر خدا توکل کن! زیرا خداوند متوکلان را دوست دارد. پس ما نیز ان شا ءالله بمهربانی سخن گفتن و ارشاد کردن را هر گز فراموش نکنیم . با ادب و احترام . محمد مهدی اسلامی .
  • اعظم خوینی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    هرچی که مراجع درموردش فتوی دادندماحتماهمون راقبول داریم وبایدهرچه زودتراجرابشه تادفعه دیگه کسی جرات چنین گستاخی رانسبت به احکام دین پیدانکنه ممنون
  • محمّد جواد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    بسم الله الرّحمن الرّحیم صلوات عذرخواهی به عنوان مقدمه لازم بود امّا باید در ادامه پشت تریبونی رسمی هم صورت گیرد و امر به معروف هم بشود
  • سهند IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    صحبتهای این خانم کاملا واضح هست وهیچ تقطیعی در اون نیست ،این عذر خواهی دردی رادوانکرده و از طرف هیچ مسلمان مقیدی که جز از خدا نمیترسی پذیرفتنی نیست سالهاست که این بازیگران اعتقادات مسلمانان را به بازی گرفتند وحالا با وقاحت تمام به اوج رساندند فقط برخورد قاطع وانقلابی سخت و عبرت آموز
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 8
    احسنت به آقای عالی درود ورحمت خدا بر بندگان پاکیزه ،مسلمانان ایرانی از دست این سلبریتیهای به خودراضی که فقط مال بیت المال رو صرف یاوه گویی وعیش و نوش و بی بندوباریهای خود میکنن خسته شده اند آهای گوش شنوایی بین مسئولین هست به خاطر فزاحتهای این بازیگران و بعضی ورزشکاران آبروی ایرانیها به تاراج رفته چقدر حق مردم رو خرج این بیندوبارها میکنید
  • مینو IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 1
    عذرخواهی چه فایده . شما عامل بی بند باری و فحشا هستید.
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 1
    خجالت بکش خانم چقدر دروغ ویدئوی تقطیع شده عذر خواهی فک کردی مردم چی هستن
  • زهرا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 1
    جشنواره فجر مانور بی شرمانه ی بازیگران زن هست. من موندم چرا کسی جلو اینهمه هرزگی این بازیگرا رو نمیگیره خداوکیلی برید پوشش بازیگران زن جشنواره فجر روببینید واقعا چرا کسی به اینا هیچی نمیگه؟ چرا جلو اینا رو نمیگیرن؟ خدا مرگشون بده این افریطه ی ملعون هم گه خورده همچین حرفی زده مملکت صاحاب نداره که ترویج بی بندوباری و فساد می کنید؟ اگه کسی عاشق باشه دو قدم میره تا محضر عقد میکنه. اونی که تو ملعون میگی فقط شهوت رانی هست که ضررش هم فقط برای زن احمقی هست که تن به چین رابطه ی بی شرمانه ای میده. خدا لعنت کنه کسایی که حرام خدا رو حلال میکنند
  • ایرانی غیور IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 1
    جامعه مدرسین قم هم بیانیه دادن اقای ریسی ریس دولت جمهوری اسلامی چرا وزیرت هنوز سرجاش چرا عزلش نمیکنی ما میگیم امریکا قانون نداره ولی قرار شده دونالد ترامپ را هم محاکمه کنن یک وزیر ک عددی نیست چرا تو جمهوری اسلامی قانونی نیست چرا این وزیر بیکفایت را عزلش نمیکنی تا تسلی خاطرمان بش حتما باید مردم بریزن تو خیابونا تا متوجه بشین ک مروم این وزیر بیکفایت را نمیخوان کاری ب پشت پردها نداریم باید عزلش کنید اکثریت مردم ایران شکایت دارن چرا بشکایت ما رسیدگی نمیشود شما فرمودین در دولت ما اولین اشتباه اخرین اشتباه است و مسامحه نمیکنید لطفا روی حرف خود بایستین
  • گلی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    باید با چنین افرادی سریع و انقلابی بر خورد بشه.
  • شناس در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵ IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    شناس در پاسخ ناشناس دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵ بزرگان همینطوری گفتند ؟؟ عذرخواهی دیگران رو قبول کنید ؟؟ با سلام و احترام بر جنابعالی ، شناس جان عزیز، با کسب اجازه از محضرمبارکتان ، عرض می کنم ، میدانید که همینطوری نگفته اند ، اما خدای تعالی عذر خواهی را یک فرهنگ اسلامی دانسته و خود نیز بدان عمل می کند ( سوره ی مبارکه ی نساء آیات 98 و 99) . خدای تعالی به پیامبرش فرمان نمیدهد که خذالعفو =عفو کردن را پیشه ی خود بساز ، بنا بقولی «العفو »، در آیه ، قبول عذر معتذر و مؤآخذه نکردن در برابر بدی است ( مجمع البیان ج3_4، ص 787). عفو از مقام احسان است اما فراتر از آن گام نهادن ، عذر خواهنده را مورد تکریم قرار دادن است ، در این صورت پذیرنده ی عذر در مقام اکرام می نشیند که فراتر از آن مقامی نیست . اهل بیت علیهم السلام چنین بودند کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بر اساس آیه ی 72 سوره ی فرقان عمل کرده و از مرد دشنامگوی شامی نه تنها گذشت ، بلکه او را مورد تکریم قرار داد و او را مهمان خود واز نظر مادّی و معنوی نیز حمایتش کرد .از جمله مواردی که عذر پذیری در آن از نظر شریعت ، بیشتر توجیه پذیر است ، گرفتار بودن شخص به جهالت است ( نساء آیه ی 17، انعام آیه ی 54، نحل آیه 145) . ضمناََ میدانید ،اگر کسانی که عذر خواهی می کنند ، نمیدانند که چگونه عذر خواهی کنند ، میتوان به آنان آموزش داد و روشش را تلقین کرد ، همانگونه که حضرت یوسف علی نبینا و آله و علیه السلام به برادرانش آموزش داد و روش آن را تلقین کرد ( یوسف آیه ی 89) میدانید که مطلب خیلی مفصل تر از این است حقیر باختصار و اجمال عرض کردم تا برای خوانندگان عزیز خسته کننده نباشد . از این که این مطلب خوب را مطرح فرموده اید از جنابعالی سپاسگزارم واز خدای تعالی سلامتی و سعادت دارین را برایتان خواهانم . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی.
    • ایرانی غیور IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 0
      جنابعالی خیلی مسامحه کارید زمانییک پهلوی میخواست کشف حجاب اجباری کن اول امد کلاه پهلوی انتخاب وبرسر مردان گذاشت همون موقع عده ای اعتراض داشتن ک بعدش باید کارای دیگ انحام بش وقتی خیال پهلوی از کلاه گذاشتن بر سر مردان رات شد رفت همین کلاهو گذلشت سر زنان وکم کم ازمیش رفت و همجا شد کاواره دلن میخواست پهلوی میومد عذرخواهی میکرد ادملیی مثل شما میگفتین ای وای من ایه وحدیث اینو میگه اونا میگه از رافت اسلام سواستفاده نکنید خمینی کبیر کسی بود ک رافت داشت ولی از سلمان رشدی بابت افکار انحرافیش در کتابی ک ممکن خیلیا نخونن حمایت نکرد ایشون در تریبون عمومی ک الان از بچه خرسال تا پیرش دارن از فضای مجازی استفاده میکنن بیشتر از اون کتاب خواننده وبیننده داره عذارخواهی ایشون وتوبه ایشون بدرد اخرتش میخوره اینجا باید محازات بشه در کنارش خانمی بازیگر عذرخواهی نیکن از اینک ححابش را پوشانده و میگ ببخشید ک من موی سرم را پوشاندم و یا اقای از خانم بازیگر راجع ب رنگ نوی سر بازیگر مسن میپرس درد ما اینا نیستن کسی ک ب اینا میدون داده باید گرفتار بش حالا اینا بیان عذرخواهی کنن اگ الان جولانگاه شیطان را جمع نکنیم ومساحمه بشه کد خدا منشی دودش بچشم خودمون وخانوادهامون میره تعجب نکنین عصر جاهلیت رفته بیدار شید استدعا میکنم تا بحالا تو تظاهرات تبودم ولی قول میدم اگر علما فتوا صادر کنن ب فتوای علما عمل خواهم کرد
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 3
    با سلام و احترام بر جناب ایرانی غیور ، حفظک الله تعالی ضمن تشکر از جنابعالی که بخشی از وقت شریفتان را صرف خواندن عرایض این بنده ی حقیر کرده اید ، لازم میدانم خدمت با سعادتتان عرض کنم این که فرموده اید اگر مراجع بزرگوار در این زمینه فتوی صادر کنند اطاعت خواهید کرد ، در حقیقت همان همسوئی ووحت نظرتان را با بنده ی حقیر بیان کرده اید ، چون هر مسلمان مؤمنی خودرا به این امر پایبند میداند ، سخن بنده نیز جز این نیست که از پیش خودمان فتوی صادر نکنیم و براساس خوشمان آمد پس قبول می کنیم و خوشمان نیامد پس قبول نمی کنیم که منطق نا صرالدین شاه قاجار است ، نظر ندهیم بلکه مقیّد باشیم به این که چون دستور اسلام و در نتیجه حق است تسلیمیم . ضمناََ از محضر مبارکتان اجازه میخواهم این را نیز اضافه کنم که چون در ایام رضاخان فاسد و مفسد عده ای در توجیه اعمال شیطانی او تمسک به آیات قر آن کریم یا احادیث کرده و برای فریب مردم یا در اثر جهالت و کج فهمی خود شان از آیات و احادیث تعابیر سوئی ارائه میداده اند ، دلیل بر این نمی شود که به دیگران بگوئیم برای بیان درستی نظراتشان بطور صحیح به آیات و احادیث و اقوال بزر گان استناد نکنند که اگر چنین باشد ، باید آموزش و تفهیمو تفهم قر آن و احادیث تعطیل شود . بلکه اگر سخنان آنان و نحوه ی استدلالشان نا درست است ، به تبیین آنها پرداخته و اشتباهاتشان را اصلاح و سخنان باطلشان را رد کنیم باز هم با مهربانی که دین اسلام دین محبت است . هل الدین الّاالحبّ؟ = آیا دین غیر از حبّ است ؟ همچنین روایتی از امام صادق (ع) را می آورم که می فرماید : «الدین هو الحب والحب هو الدین»=دین همان حب است و حب نیز همان دین است . پس عزیزم بکوشیم دیگر برادران و خواهران عزیزمان را نیز تشویق کنیم که با قرآن و احادیث انس بیشتری بگیرند نه آن که خدای نا خواسته طوری سخن بگوئیم که از شنیدن کلام خدا و حضرات معصومین روی گردان بشوند . ان شاءالله موفق و مؤید باشید . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .