جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1008797
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
سپاه همدان

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان، گفت: گروه‌های جهادی نسبت به مشکلات همیشه احساس وظیفه داشته و دارند و برای خدمت رسانی به مردم و انقلاب بی‌قرار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و جمعی از مسئولان و فرماندهان همدان، با تقدیر از اقدامات سرهنگ علی بقایی، سرهنگ سیدجواد حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان معرفی شد.

سردار مظاهر مجیدی در این مراسم با بیان اینکه جابه‌جایی‌ها در راستای رشد و پویایی یک سازمان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: همان طور که در دوران دفاع مقدس ارتباط گیری با پیکره مردم باعث موفقیت در آن میدان شد، امروز نیز مجموعه سپاه و بسیج و به طور کل نیروهای مسلح باید بدانند که با حضور در کنار مردم، قوت خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین (ع) لشکریان را دژ محکم امت و مردم و زینت کشور می‌دانستند، مطرح کرد: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری بر این موضوع تاکید داشتند که لازم است ارتش دوباره ساخته شود، اما حضرت امام (ره) هوشمندانه ضمن مخالفت با این مسئله فرمودند، "اگرچه سران ارتش ضعیف شده‌اند اما نباید این مجموعه از بین برود بلکه باید در عرصه تقویت آن گام برداریم".

سردار مجیدی افزود: اینکه امام خمینی (ره) علاوه بر ارتش از نیروهای مردمی نیز در عرصه مسائل امنیتی و دفاعی استفاده کردند، بر گرفته از تفکر امیرالمومنین (ع) در دوران حکومت خود بود.

وی با تاکید بر اینکه به همت و تلاش نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی دارای امنیت مثال زدنی است، گفت: در سایه حاکم بودن امنیت است که کشوری می‌تواند به فعالیت بپردازد و رشد کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه دشمن از تفکر بسیجی هراس دارد، عنوان کرد: شهید سلیمانی و شهید همدانی زمانی که در شروع جنگ به سوریه رفتند با استفاده از تجربه بزرگ بسیج، به سازماندهی نیروهای مردمی در این کشور برای مقابله با داعش پرداختند و امروز نتیجه آن تلاش‌ها را شاهد هستیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی بسیج در ایام کرونا و دیگر حوادث غیر مترقبه، این اقدامات را زمینه ساز امید بخشی در جامعه و افزایش رضایت عمومی دانست و مطرح کرد: گروه‌های جهادی نسبت به مشکلات همیشه احساس وظیفه داشته و دارند و برای خدمت رسانی به مردم و انقلاب بی‌قرار هستند.

سردار مجیدی همچنین با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های سرهنگ بقایی، گفت: برای سرهنگ حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان همدان آرزوی توفیق خدمت به بسیجیان و مردم دارالمومنین همدان را دارا هستیم و ان شاءالله امیدواریم با تلاش ایشان، ناحیه همدان به عنوان ناحیه ویژه در کشور معرفی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha