یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ در پی درگذشت فرمانده اسبق سپاه الغدیر استان یزد، برخی شخصیت های استان یزد از جمله آیت الله ناصری یزدی با صدور پیام های تسلیتی یاد و خاطره این پاسدار و جانباز انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، در پی عروج شهادت گونه سردار مهدوی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه استان یزد، برخی مسئولان استان یزد با صدور پیام‌های تسلیتی، یاد و خاطره این جانباز سرافراز را که بر اثر عوارض شیمیایی دار فانی را وداع گفت گرامی داشتند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز در پیام تسلیتی با ذکر آیه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» آورده است: عروج ملکوتی سردار پرافتخار و مجاهد عرصه‌های دفاع از امنیت میهن اسلامی ایران سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.

وی تصریح کرده است: این جانباز سرافراز که از مبارزان انقلاب اسلامی و از فرماندهان موفق، پرتلاش و با همت بلند بود، آثار و برکات خوب و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که خود از نزدیک شاهد زحمات ایشان در چند استان بودم و فرماندهی آن مجاهد در عرصه‌های مختلف تحسین همگان را در پی داشت از جمله جانشینی معاونت بازرسی سپاه کل کشور، فرماندهی سپاه استان قم و لشکر ۱۷ حضرت علی بن ابی طالب و فرماندهی تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد و … و با خلوص نیت همواره سرباز اسلام و یار و یاور امامین انقلاب بود.

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز با صدور پیام تسلیتی نوشت: عروج شهادت گونه سردار فداکار سپاه اسلام سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشکسوتان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس و فرمانده اسبق تیپ همیشه پیروز ۱۸ الغدیر استان یزد، موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب و همه هم رزمانش در سپاه الغدیر استان یزد شد.

وی ادامه داده است: بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار سرافراز سپاه اسلام، در سنگرهایی چون دفاع مقدس و دیگر سنگرهای حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی لشکرها و تیپ‌های رزمی و سپاه‌های استانی به ویژه در استان‌های سمنان، گیلان، قم و یزد، برای همیشه در خاطره تاریخی مردم عزیز ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

سردار پور شمسی ابراز کرده است: اینجانب درگذشت سرباز اسلام سردار مهدوی نژاد را محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده معظم ایشان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای روح پرفتوح ایشان همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد

کاظم کریم بیکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد هم در پیام تسلیتی آورده است: نقش‌آفرینی اثرگذار و رشادت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این جانباز شجاع، ولایتمدار و مؤمن در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در جایگاه‌های مختلف به خصوص فرماندهی تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد، نمونه‌ای بارز از یک فرمانده با اخلاق و الگو برای فرماندهان، مدیران و نسل جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پیام تسلیت بسیج طلاب و روحانیون یزد

روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال سردار مهدوی نژاد آورده است: در زادروز مولای متقیان امیرالمؤمنین علی علیه السلام، روح پرفتوح سردار جانباز برادر مهدی مهدوی نژاد با کارنامه درخشان فداکاری و بیش از صد ماه فرماندهی مؤثر و صادقانه در مناطق عملیاتی و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (ص) استان سمنان، تیپ الغدیر یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) و سپاه قم و جانشین بازرسی سپاه آسمانی و همنشین هم‌رزمان آسمانی خود شد.

فقدان این رزمنده مجاهد و ولایی که سابقه او مشحون ایثار و فداکاری است را به محضر فرمانده معظم کل قوا مدظله‌العالی، فرماندهان عزیز و هم‌رزمان این شهید عزیز در سپاه تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha