سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: جای کار در سازمان تبلیغات اسلامی بسیار زیاد است به ویژه در استان کردستان می‌توان از پتانسیل‌های مذهبی و فرهنگی بهترین بهره‌ها را برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان انقلاب ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان در سخنانی اظهار کرد: علما و روحانیون برای توسعه و تبیین دین راستین اسلامی کوشا باشند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مدیر در جامعه اسلامی باید خود را خدمتگزار امت اسلام بداند، گفت: در سال‌های حضور حجت الاسلام حاتمیان در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان شاهد هم افزایی و انسجام خاصی بین روحانیون و علمای سنی و شیعه استان بودیم و امیدواریم که مدیر جدید نیز همین رویه را انجام دهد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی تلاش برای نهادینه سازی دین در سطح جامعه است، لذا در این راه باید روحانیون و علما همواره این سازمان را همراهی کنند و به عنوان بازوان این مرکز فعالیت داشته باشند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: جای کار در سازمان تبلیغات اسلامی بسیار زیاد است به ویژه در استان کردستان می‌توان از ظرفیت های مذهبی و فرهنگی بهترین بهره‌ها را برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان انقلاب ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha