سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه ی به علمای اهل سنت کردستان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: همه علما، روحانیون و مردم کردستان قدردان خدمتان چندین ساله حجت الاسلام حاتمیان در زمان مدیریت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان هستند و امیدواریم که حجت الاسلام رازیانی، رئیس جدید این نهاد فرهنگی ادامه دهنده کارهای فرهنگی در این خطه باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ارتقای فرهنگ در خطه فرهنگی کردستان استفاده نمائیم، حجت الاسلام رازیانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان، فردی متعهد، انقلابی و متخصص هستند، بنابراین امیدواریم شاهد رویدادهای فرهنگی خوشایندی در این خطه از کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: با این حال نباید از خدمات و تلاش‌های چندین ساله حجت الاسلام حاتمیان غافل باشیم، ایشان در مدت حضورشان در کردستان همواره در مسیر وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی تلاش وافری داشتند که از این حیث از وی نهایت قدردانی را داریم.

وی در ادامه بیان داشت: با وجود بسیاری از نارسایی‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی کردستان توانست که به مبلغ و تبلیغ معنایی خاص و ویژه ای ببخشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه وافری به علمای اهل سنت کردستان دارند، بنابراین امیدواریم که این دغدغه رهبری مورد توجه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی این استان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha